19 січня 2015

Інформація по зверненням громадян за  9 місяців 2021 року

 

Внаслідок реформи децентралізації влади в Україні архівний відділ  Корюківської  районної   державної адміністрації був створений шляхом  приєднання ліквідованих архівних відділів   Менської, Сновської та Сосницької райдержадміністрацій до архівного  відділу  Корюківської районної державноїадміністрації м. Корюківка Чернігівської області.

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. За 9 місяців  2021 року всього надійшло  – 590 запитів від 521 громадянина, в тому числі від юридичних осіб - 56.

Від іноземців надійшов 1 запит (по бувшому Сновському району). Всі інші запити надійшли від громадян України.  Запити надходили  як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 582  запити, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 5 листів, про перенаправлення запиту за належністю - 3.

 

Тематика соціально-правових запитів стосується:

- майнові запити (надання або приватизації наданої земельної ділянки, власності на будинок або земельну ділянку тощо)  –  165 запитів або 28 %, 

- тематичні запити (реорганізація установи ) – 227 запитів або 38,4 %,

- соціально-правові запити (прийом або звільнення з роботи, підтвердження стажу колгоспникам) – 190 запитів або  32,2 %,

- відсутність документів – 8 запит або  1,4 %.

 

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх.

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів.

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні. Видавання довідок архівним відділом здійснюється  безоплатно.

 

Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

 

 

Інформація по зверненням громадян за  ІІ квартал 2021 року

 

Внаслідок реформи децентралізації влади в Україні архівний відділ  Корюківської  районної   державної адміністрації був створений шляхом  приєднання ліквідованих архівних відділів   Менської, Сновської та Сосницької райдержадміністрацій до архівного  відділу  Корюківської районної державної

адміністрації м. Корюківка Чернігівської області.

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. За І квартал 2021 року архівні відділи Менської, Сновської та Сосницької райдержадміністрацій відзвітували самостійно. За ІІ квартал  2021 року всього надійшло  – 263 запитів від 135 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 30.

Від іноземців надійшов 1 запит (по бувшому Сновському району). Всі інші запити надійшли від громадян України.  Запити надходили  як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 262  запити, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 1 лист.

Тематика соціально-правових запитів стосується:

- майнові запити (надання або приватизації наданої земельної ділянки, власності на будинок або земельну ділянку тощо)  –  76 запитів або 29 %, 

- тематичні запити (реорганізація установи ) – 107 запитів або 41%,

- соціально-правові запити (прийом або звільнення з роботи) – 79 запитів або  30 %,

- відсутність документів – 1запит або  0,4 %.

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні; видавання довідок архівним відділом здійснюється  безоплатно.

 Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

 

 

Інформація по зверненням громадян за 9 місяців 2019 року

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. Всього надійшло за 9 місяців 2019 року –  119 запитів від 108 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 21.

Від громадян України запитів надійшло 123, від іноземців запити  не надходили. Запити подавались як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 112 запитів, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 7 листів;

Тематика соціально-правових запитів стосується:

- майнові запити (надання або приватизації наданої земельної ділянки, власності на будинок або земельну ділянку тощо)  –  27 запитів або   23 %, 

- тематичні запити (реорганізація установи ) – 57 запитів або  48%,

- соціально-правові запити (прийом або звільнення з роботи) – 11 запитів або  9 %,

- інші (надання адреси, перейменування вулиць тощо) – 17 запитів або 14  %;

- відсутність документів – 7 запитів або  6 %.

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні;

 Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

        

Інформація по зверненням громадян за 9 місяців 2018 року

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. Всього надійшло за 9 місяців 2018 року –  123 запити від 113 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 10.

Від громадян України запитів надійшло 123, від іноземців запити  не надходили. Запити подавались як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 117 запитів, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 6 листів;

Тематика соціально-правових запитів стосується:

надання або приватизації наданої земельної ділянки – 36 запитів

або  39 %, 

реорганізація установи (колгоспу) – 56 запитів або 46 %,

прийом або звільнення з роботи (що стосується роботи в колгоспах) – 7 запитів або 6 %,

інші (володіння майном, видача актів тощо) – 18 запитів або  14 %;

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні;

         Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

              

Інформація по зверненням громадян за 9 місяців 2016 року

 

 

 

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. Всього надійшло за 9 місяців 2016 року – 132 запити від 130 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 11.

 

Від громадян України запитів надійшло 132, від іноземців – не надходили запити. Запити подавались як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 118 запитів, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 14 листів;

Тематика соціально-правових запитів стосується:

надання або приватизації наданої земельної ділянки – 52 запити або 40 %,

реорганізація установи (колгоспу) – 39 запитів або 29 %,

прийом або звільнення з роботи (що стосується роботи в колгоспах) – 6 запитів або 5 %,

інші (володіння майном, видача актів тощо) – 18 запитів або 14 %;

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні;

Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом. Тематичні запити відсутні.

 


 

 

Інформація по зверненням громадян за 2015 рік

 

 

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. Всього надійшло за 2015 рік – 175 запитів від 164 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 31.

 

Від громадян України запитів надійшло 144, від іноземців – 1 (1-Російська Федерація). Запити подавались як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 162 запити, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 13 листів;

тематика соціально-правових запитів стосується:

надання або приватизації наданої земельної ділянки – 68 запитів або 39 %,

реорганізація установи (колгоспу) – 55 запитів або 32 %,

прийом або звільнення з роботи (що стосується роботи в колгоспах) – 9 запитів або 5 %,

інші (володіння майном, видача актів тощо) – 25 запитів або 14 %;

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні;

Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом. Тематичні запити відсутні.

 

Інформація по зверненням громадян за 9 місяців 2019 року

 

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. Всього надійшло за 9 місяців 2019 року –  119 запитів від 108 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 21.

Від громадян України запитів надійшло 123, від іноземців запити  не надходили. Запити подавались як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 112 запитів, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 7 листів;

Тематика соціально-правових запитів стосується:

- майнові запити (надання або приватизації наданої земельної ділянки, власності на будинок або земельну ділянку тощо)  –  27 запитів або   23 %, 

- тематичні запити (реорганізація установи ) – 57 запитів або  48%,

- соціально-правові запити (прийом або звільнення з роботи) – 11 запитів або  9 %,

- інші (надання адреси, перейменування вулиць тощо) – 17 запитів або 14  %;

- відсутність документів – 7 запитів або  6 %.

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні;

         Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

        

 


 

вапр
ууц
цуе
еку
паврва