19 січня 2015

 

Інформація по зверненням громадян за І півріччя 2023 р.

 

Архівний відділ Корюківської райдержадміністрації надає інформацію стосовно стану організації роботи із зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2023 року.

 

За І півріччя 2023 рік до архіву звернулось 405 фізичних та юридичних осіб із  приводу надання довідок, які містили 480 запитів. На особистому прийомі прийнято 392 особи. Вирішено позитивно 463 запити, із них видано 436 архівних довідок (тобто на 27 запитів надано копії). Надано 17 відповідей про відсутність інформації/відомостей в архівних фондах.

 

Всі запити надійшли від громадян України.  Від іноземців запити не  надходили. Половина запитів від юридичних осіб це запити від адвокатів, нотаріусів та судових установ. Всього запитів від юридичних осіб 51. Запити надходили  як особисто – 392 запити, так і в телефонному режимі та поштою.  

 

Серед звернень, які надійшли до архівного відділу переважали  тематичні запити (реорганізація, перейменування тощо), соціально-правові запити, що стосувалися встановлення мінімуму вихододнів в колгоспах, даних про прийом та звільнення з роботи та майнові запити - приватизація земельних ділянок, право власності на майно тощо.

 

Тематика соціально-правових запитів стосується:

 

- майнові запити (надання або приватизації наданої земельної ділянки, власності на будинок або земельну ділянку тощо)  –  120 запитів або 25 %, 

- тематичні запити (реорганізація установи ) – 227 запитів або 47 %,

- соціально-правові запити (прийом або звільнення з роботи, підтвердження стажу колгоспникам) – 89 запитів або 19 %,

- надання копій – 27 запитів або менше 1% (0,6),

- надано 17 негативних відповідей – менше 1 % (0,4).

 

 В архівному відділі Корюківської районної державної адміністрації роботу з об’єднанням архівних фондів виконано перед проведенням суцільного перевіряння справ та надана єдина нумерація архівним фондам. Перевіряння стану та наявності справ проведено по новим номерам архівних фондів, при цьому вказавши старий номер фонду.

 

Інформація по зверненням громадян за  2022 рік

 

Внаслідок реформи децентралізації влади в Україні архівний відділ  Корюківської  районної   державної адміністрації був створений шляхом  приєднання ліквідованих архівних відділів   Менської, Сновської та Сосницької райдержадміністрацій до архівного  відділу  Корюківської районної державної адміністрації м. Корюківка Чернігівської області.

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру, майнові запити та тематичні (зміна назви, реорганізація, встановлення правонаступництва тощо).

 

За 2022 рік до архіву звернулось 536 фізичних та юридичних осіб із  приводу надання довідок, які містили 652 запити. На особистому прийомі прийнято 503 осіб. Вирішено позитивно 607 запитів. Надано 45 відповідей про відсутність інформації/відомостей в архівних фондах.

Всі запити надійшли від громадян України.  Від іноземців запити не  надходили. Половина запитів від юридичних осіб це запити від адвокатів, нотаріусів та судових установ. Запити надходили  як особисто так і в телефонному режимі. Запитів по електронній пошті не надходило.

 

Серед звернень, які надійшли до архівного відділу переважали соціально-правові запити, що стосувалися питань реорганізації установи, встановлення мінімуму вихододнів в колгоспах, даних про прийом та звільнення з роботи, приватизація земельних ділянок, перейменування вулиць, право власності на майно тощо.

 

Тематика соціально-правових запитів стосується:

- майнові запити (надання або приватизації наданої земельної ділянки, власності на будинок або земельну ділянку тощо)  –  103 запити або 16 %, 

- тематичні запити (реорганізація установи ) – 297 запитів або 46 %,

- соціально-правові запити (прийом або звільнення з роботи, підтвердження стажу колгоспникам) – 207 запитів або 32 %.

 

Запити та архівні довідки на них реєструються в журналі реєстрації запитів юридичних і фізичних осіб з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. До архівних довідок надаються супровідні листи про надсилання архівних довідок. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх.

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів.

 

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні. Видавання довідок архівним відділом здійснюється  безоплатно.

Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

 

Інформація по зверненням громадян за  І - ІІ квартали 2022 року

(архівний відділ Корюківської РДА)

 

Внаслідок реформи децентралізації влади в Україні архівний відділ  Корюківської  районної   державної адміністрації був створений шляхом  приєднання ліквідованих архівних відділів   Менської, Сновської та Сосницької райдержадміністрацій до архівного  відділу  Корюківської районної державної адміністрації м. Корюківка Чернігівської області.

 

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру, майнові запити та тематичні (зміна назви, реорганізація, встановлення правонаступництва тощо).

 

За І - ІІ квартали  2022 року всього надійшло  – зареєстровано 235 заяв від 217 громадян та юридичних осіб - 18. В заявах громадяни вказували по декілька запитів. Архівним відділом надано 311 архівних довідок та видано листів про відсутність відомостей – 20. Тобто всього запитів надійшло 331. Всі запити надійшли від громадян України. Від іноземців запити не надходили. Половина запитів від юридичних осіб це запити від адвокатів, нотаріусів та судових установ. Запити надходили  як особисто так і в телефонному режимі та листами. Запитів по електронній пошті не надходило. Вирішено позитивно 311  запитів, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 20 лист.

 

Тематика соціально-правових запитів стосується:

- майнові запити (надання або приватизації наданої земельної ділянки, власності на будинок або земельну ділянку тощо)  –  34 запити або 10 %,

- тематичні запити (реорганізація установи ) – 162 запити або 49 %,

- соціально-правові запити (прийом або звільнення з роботи) – 115 запитів або  35 %,

- відсутність документів – 20 запитів або  1 %.

Запити та архівні довідки на них реєструються в журналі реєстрації запитів юридичних і фізичних осіб з питань наведення довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. До архівних довідок надається супровідні листи про надсилання архівних довідок Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні; видавання довідок архівним відділом здійснюється  безоплатно.

Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

 

Інформація по зверненням громадян за  9 місяців 2021 року

 

Внаслідок реформи децентралізації влади в Україні архівний відділ  Корюківської  районної   державної адміністрації був створений шляхом  приєднання ліквідованих архівних відділів   Менської, Сновської та Сосницької райдержадміністрацій до архівного  відділу  Корюківської районної державноїадміністрації м. Корюківка Чернігівської області.

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. За 9 місяців  2021 року всього надійшло  – 590 запитів від 521 громадянина, в тому числі від юридичних осіб - 56.

Від іноземців надійшов 1 запит (по бувшому Сновському району). Всі інші запити надійшли від громадян України.  Запити надходили  як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 582  запити, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 5 листів, про перенаправлення запиту за належністю - 3.

 

Тематика соціально-правових запитів стосується:

- майнові запити (надання або приватизації наданої земельної ділянки, власності на будинок або земельну ділянку тощо)  –  165 запитів або 28 %, 

- тематичні запити (реорганізація установи ) – 227 запитів або 38,4 %,

- соціально-правові запити (прийом або звільнення з роботи, підтвердження стажу колгоспникам) – 190 запитів або  32,2 %,

- відсутність документів – 8 запит або  1,4 %.

 

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх.

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів.

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні. Видавання довідок архівним відділом здійснюється  безоплатно.

 

Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

 

 

Інформація по зверненням громадян за  ІІ квартал 2021 року

 

Внаслідок реформи децентралізації влади в Україні архівний відділ  Корюківської  районної   державної адміністрації був створений шляхом  приєднання ліквідованих архівних відділів   Менської, Сновської та Сосницької райдержадміністрацій до архівного  відділу  Корюківської районної державної

адміністрації м. Корюківка Чернігівської області.

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. За І квартал 2021 року архівні відділи Менської, Сновської та Сосницької райдержадміністрацій відзвітували самостійно. За ІІ квартал  2021 року всього надійшло  – 263 запитів від 135 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 30.

Від іноземців надійшов 1 запит (по бувшому Сновському району). Всі інші запити надійшли від громадян України.  Запити надходили  як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 262  запити, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 1 лист.

Тематика соціально-правових запитів стосується:

- майнові запити (надання або приватизації наданої земельної ділянки, власності на будинок або земельну ділянку тощо)  –  76 запитів або 29 %, 

- тематичні запити (реорганізація установи ) – 107 запитів або 41%,

- соціально-правові запити (прийом або звільнення з роботи) – 79 запитів або  30 %,

- відсутність документів – 1запит або  0,4 %.

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні; видавання довідок архівним відділом здійснюється  безоплатно.

 Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

 

 

Інформація по зверненням громадян за 9 місяців 2019 року

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. Всього надійшло за 9 місяців 2019 року –  119 запитів від 108 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 21.

Від громадян України запитів надійшло 123, від іноземців запити  не надходили. Запити подавались як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 112 запитів, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 7 листів;

Тематика соціально-правових запитів стосується:

- майнові запити (надання або приватизації наданої земельної ділянки, власності на будинок або земельну ділянку тощо)  –  27 запитів або   23 %, 

- тематичні запити (реорганізація установи ) – 57 запитів або  48%,

- соціально-правові запити (прийом або звільнення з роботи) – 11 запитів або  9 %,

- інші (надання адреси, перейменування вулиць тощо) – 17 запитів або 14  %;

- відсутність документів – 7 запитів або  6 %.

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні;

 Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

        

Інформація по зверненням громадян за 9 місяців 2018 року

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. Всього надійшло за 9 місяців 2018 року –  123 запити від 113 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 10.

Від громадян України запитів надійшло 123, від іноземців запити  не надходили. Запити подавались як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 117 запитів, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 6 листів;

Тематика соціально-правових запитів стосується:

надання або приватизації наданої земельної ділянки – 36 запитів

або  39 %, 

реорганізація установи (колгоспу) – 56 запитів або 46 %,

прийом або звільнення з роботи (що стосується роботи в колгоспах) – 7 запитів або 6 %,

інші (володіння майном, видача актів тощо) – 18 запитів або  14 %;

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні;

         Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

              

Інформація по зверненням громадян за 9 місяців 2016 року

 

 

 

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. Всього надійшло за 9 місяців 2016 року – 132 запити від 130 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 11.

 

Від громадян України запитів надійшло 132, від іноземців – не надходили запити. Запити подавались як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 118 запитів, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 14 листів;

Тематика соціально-правових запитів стосується:

надання або приватизації наданої земельної ділянки – 52 запити або 40 %,

реорганізація установи (колгоспу) – 39 запитів або 29 %,

прийом або звільнення з роботи (що стосується роботи в колгоспах) – 6 запитів або 5 %,

інші (володіння майном, видача актів тощо) – 18 запитів або 14 %;

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні;

Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом. Тематичні запити відсутні.

 


 

 

Інформація по зверненням громадян за 2015 рік

 

 

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. Всього надійшло за 2015 рік – 175 запитів від 164 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 31.

 

Від громадян України запитів надійшло 144, від іноземців – 1 (1-Російська Федерація). Запити подавались як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 162 запити, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 13 листів;

тематика соціально-правових запитів стосується:

надання або приватизації наданої земельної ділянки – 68 запитів або 39 %,

реорганізація установи (колгоспу) – 55 запитів або 32 %,

прийом або звільнення з роботи (що стосується роботи в колгоспах) – 9 запитів або 5 %,

інші (володіння майном, видача актів тощо) – 25 запитів або 14 %;

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні;

Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом. Тематичні запити відсутні.

 

Інформація по зверненням громадян за 9 місяців 2019 року

 

Всі запити, що надходять до архівного відділу стосуються соціально-правового характеру. Всього надійшло за 9 місяців 2019 року –  119 запитів від 108 громадян, в тому числі від юридичних осіб - 21.

Від громадян України запитів надійшло 123, від іноземців запити  не надходили. Запити подавались як особисто так і в телефонному режимі. Вирішено позитивно 112 запитів, про відсутність документів в архівному відділі підготовлено 7 листів;

Тематика соціально-правових запитів стосується:

- майнові запити (надання або приватизації наданої земельної ділянки, власності на будинок або земельну ділянку тощо)  –  27 запитів або   23 %, 

- тематичні запити (реорганізація установи ) – 57 запитів або  48%,

- соціально-правові запити (прийом або звільнення з роботи) – 11 запитів або  9 %,

- інші (надання адреси, перейменування вулиць тощо) – 17 запитів або 14  %;

- відсутність документів – 7 запитів або  6 %.

Запити та відповіді на них реєструються в журналі обліку прийому громадян з питань видавання довідок, в якому здійснюється короткий зміст про видану довідку. Видані довідки громадяни забирають під підпис, довідки надсилаються в разі прохання громадян вислати їх;

Середній термін виконання запитів з дня їх реєстрації становить від 1 до 3 днів, при підтвердженні стажу колгоспників до 20 днів;

Проблемні питання з місцевим управлінням Пенсійного фонду України відсутні;

         Громадські організації не звертались щодо співпраці з архівним відділом.

        

 


 

вапр
ууц
цуе
еку
паврва