20 липня 2016
07.05.2024
Правовий дайджест реформ щодо захисту внутрішньо переміщених осіб та осіб постраждалих від збройної агресії на період січень-березень 2024 року
13.02.2024
До уваги ВПО, як призначається допомога!
Міністерство соціальної політики України щодо виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі – допомога), повідомляє.
Щодо призначення допомоги у разі, коли мати здійснює догляд за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
Відповідно до пункту 51 Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 332 (зі змінами) (далі – Порядок № 332), із 1 грудня 2023 р. допомога непрацюючій особі працездатного віку призначається з місяця звернення, при цьому вимоги щодо сприяння своїй зайнятості або набуття статусу безробітного не застосовуються до однієї особи із складу сім’ї, яка доглядає за дитиною до досягнення нею шестирічного віку (включно). Категорія осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку включена до категорії осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею шестирічного віку.
Категорія осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку також включена до пункту 132 Порядку № 332 (як осіб, які здійснюють догляд за дитиною до 14 років), який набуде чинності з 01.03.2024, тому особам, які доглядають за дитиною до 3 років не потрібно вирішувати питання щодо свого працевлаштування або набувати статусу безробітного.
Щодо поняття дитина віком до 14 років (пункт 132 Порядку № 332, який набуде чинності з 01.03.2024)
Вік до 14 років слід вважати до 14 років (включно).
Щодо призначення допомоги дитині, яка навчається за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти.
У випадку, коли дитина, яка навчається за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійнотехнічної), фахової передвищої, вищої освіти проживає за адресою відмінною від адреси проживання своїх батьків, допомога може бути призначена йому як на окремого (одного) члена сім’ї.
Згідно з пунктом 132 Порядку № 332 (в редакції з 01.03.2024), допомога призначатиметься такій дитині (яка навчається в закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти) з урахуванням норм пункту 133 Порядку № 332.
Щодо призначення допомоги особі з інвалідність ІІІ групи.
Відповідно до статті 1 Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, передбачено, що непрацездатні громадяни – особи, які досягли встановленого цим Законом віку, що дає право на призначення пенсії за віком, у тому числі на пільгових умовах, та дострокової пенсії, або особи з інвалідністю, у тому числі діти з інвалідністю, а також особи, які мають право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону.
Згідно з пунктом 134 Порядку № 332 (в редакції з 01.03.2024) допомога особам, які втратили працездатність, але не мають права на пенсійну виплату та/або отримують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” або Закону України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” (крім осіб з інвалідністю I та II групи), призначається якщо середньомісячний сукупний дохід на одного отримувача в такій сім'ї протягом тримісячного періоду, за який враховуються доходи на момент продовження виплати допомоги, не перевищує чотирьох розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, в якому приймається рішення про призначення допомоги.
Крім того, якщо особа з інвалідністю ІІІ групи є отримувачем пенсії, розмір якої не перевищує чотирьох розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, в якому приймається рішення про призначення допомоги, згідно з пунктом 131 Порядку № 332 (в редакції з 01.03.2024), виплата допомоги продовжується на другий шестимісячний період автоматично.
Підтверджувальним документом у таких випадках є довідка МСЕК (з висновком про умови та характер праці, рекомендовані заходи щодо відновлення працездатності особи з інвалідністю).
В районі діє телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації.
За консультаціями та допомогою звертатись за тел. 2-17-03
Вам обов'язково допоможуть у:
• пошуку підходящої роботи – тимчасової і постійної;
• отриманні інформації та консультацій щодо сприяння зайнятості;
• участі в громадських оплачуваних роботах;
• професійній підготовці, перепідготовці і підвищенні кваліфікації, зокрема з видачею ваучера на навчання для вікової категорії громадян «45+»;
• отриманні статусу безробітного.
Якщо Ви шукаєте роботу, зверніться до найближчого центру зайнятості.
У державній службі зайнятості єдина база вакансій для всієї України.
Усі вакансії – у вільному доступі.
Реєстрація в центрі зайнятості проводиться незалежно від зареєстрованого місця Вашого проживання або перебування.
Для реєстрації слід мати:
• паспорт громадянина України (або інший документ, що посвідчує особу);
• облікову картку платника податків;
• трудову книжку;
• документи про освіту;
• військовий квиток (у разі потреби).
Звертаємо Вашу увагу, що наявність документів і реєстрація в центрах зайнятості необов'язкова для отримання:
- інформації про вакансії, навчальні заклади, підприємства, установи, організації, з якими співпрацює служба зайнятості;
- консультацій з питань законодавства та інших питань;
- рекомендацій щодо вибору/зміни професії або навчальних закладів;
- консультацій щодо працевлаштування, у тому числі на тимчасові роботи.
У найближчому центрі зайнятості Вам запропонують послуги з професійної орієнтації.
Наші спеціалісти:
- ознайомлять Вас із законодавством у сфері праці та зайнятості;
- поінформують про Ваші права при пошуку роботи;
- допоможуть у виборі професії;
- нададуть рекомендації щодо можливостей професійного навчання за сприяння державної служби зайнятості.
Пенсії призначаються та виплачуються територіальними органами Пенсійного фонду України за місцем фактичного проживання внутрішньо переміщених осіб на підконтрольній українській владі територіях.
8 червня 2016 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову за №365, якою внесено зміни до постанови КМУ від 05.11.2014 №637 та затверджено: Порядок призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам; Порядок здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання чи перебування. Починаючи з 1 липня 2016 року виплата пенсій внутрішньо переміщеним особам здійснюється через рахунки та мережу установи ПАТ «Державний ощадний банк України». Для ідентифікації одержувачів соціальних виплат, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення виплати їм пенсії, здійснюється емісія платіжних карток. Для одержувачів пенсій така картка одночасно є пенсійним посвідченням. Щоб отримати платіжну картку, внутрішньо переміщеній особі потрібно звернутися до органу Пенсійного фонду України, де вони перебувають на обліку, та надати пакет документів: паспорт, довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платників податків, довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, фотокартку розміром 2.5х3.0см. Видача платіжних карток здійснюється установою ПАТ «Державний ощадний банк України», зазначеною пенсіонером у заяві. Строк дії карток встановлюється до трьох років за умови проходження фізичної ідентифікації клієнта в установах вищевказаного банку перші 2 рази кожні шість місяців, у подальшому – кожні 12місяців. В управлінні на обліку перебуває близько ста внутрішньо переміщених осіб, половина яких вже звернулися за виготовленням платіжної картки.
Для вирішення питань щодо розміщення громадян, які переселяються з тимчасово окупованої території України та районів ведення антитерористичної операції в інші регіони України, в обласній державній адміністрації працюють гарячі телефонні лінії:
(0462)72-40-95, дзвінки на яку приймаються в робочі дні з 08:00 до 17:00 та 67-50-24, на яку можна телефонувати у вихідні дні та щоденно з 17:00 до 08:00 наступного дня.
Відповідальна особа за даний напрямок роботи: директор Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи облдержадміністрації Болдирев Сергій Михайлович. Телефони: (0462) 67-62-34 та 067-465-18-66.
Для вирішення питань, пов'язаних з тимчасовим перебуванням в інших регіонах, громадяни Автономної Республіки Крим, міста Севастополь, Донецької та Луганської областей можуть звернутися за телефоном Урядової гарячої лінії (БЕЗКОШТОВНО): 0 800 507 309.
Детальніше з інформацією щодо тимчасового перебування та поселення в інших регіонах, вирішення соціальних питань, організації навчання, працевлаштування, контактних даних органів соціального захисту і облдержадміністрацій тощо громадяни, які приїхали з АР Крим, міста Севастополь, Донецької та Луганської області можуть ознайомитися ТУТ.
Нагадаємо, що в Україні також діє Штаб з питань розміщення сімей військовослужбовців, які перебувають на території АР Крим та м. Севастополя. Детальніше ТУТ.
З 3 квітня 2014 року у Міністерстві юстиції України відкрито пряму телефонну гарячу лінію - 486-71-56 – для надання правової допомоги жителям Автономної Республіки Крим.
Органи реєстрації актів цивільного стану та територіальні органи юстиції Міністерства юстиції України позбавлені можливості здійснювати свої функції на тимчасово окупованій території України.
У зв’язку з цим, особи, які проживають на такій території, для витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану можуть, заповнивши анкету, що міститься у додатку 1 до цього роз’яснення, звернутися до Міністерства юстиції України поштою на адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького 13, або на електронну адресу: [email protected], або до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану Міністерства юстиції України.
Якщо документ запитується з Китаю, Греції, Кіпру, Македонії чи Туреччини, до анкети слід додавати її переклад на офіційну мову відповідної держави або на англійську мову.
Отримати запитуваний документ заявник може особисто у визначеному ним в анкеті відділі державної реєстрації актів цивільного стану, обраному з переліку, розміщеного у підрубриці «Відділи державної реєстрації актів цивільного стану» рубрики «Для фізичних осіб» веб-сайту Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції України (http://ddr.minjust.gov.ua/).
Оскільки надіслання поштової кореспонденції на тимчасово окуповану територію унеможливлено, отримати інформацію про надходження до Міністерства юстиції України від іноземних органів юстиції документів щодо актів цивільного стану громадяни, які проживають на тимчасово окупованій території, можуть за телефоном +38 (044) 233-64-75 або скориставшись інформацією, розміщеною у підрубриці «Щодо документів, що очікуються від компетентних органів іноземних держав громадянами, які проживають на тимчасово окупованій території України» рубрики «До уваги громадян!» веб-сайту Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції України (http://ddr.minjust.gov.ua).
Про надходження таких документів до обраного заявником відділу державної реєстрації актів цивільного стану можна дізнатися за номером телефону цього відділу, розміщеного у підрубриці «Відділи державної реєстрації актів цивільного стану» рубрики «Для фізичних осіб» веб-сайту Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції України (http://ddr.minjust.gov.ua/).
За телефоном +38 (044) 233-64-75 можна отримати інформацію про документи про реєстрацію актів цивільного стану громадян, що надійшли до Міністерства юстиції України з-за кордону у 2014-2015 роках у відповідь на звернення громадян, які проживають на тимчасово окупованій території. Одночасно пропонуємо громадянам повідомляти назву відділу державної реєстрації актів цивільного стану, у якому особа бажає отримати запитуваний документ.
Документи, які запитуються на підставі двосторонніх договорів України про правову допомогу та правові відносини з Молдовою, Литвою, Латвією, Естонією, Польщею, Грецією, КНДР та В’єтнамом громадяни отримують особисто виключно через дипломатичне представництво або консульство відповідної держави в Україні, як це передбачено міжнародними договорами із зазначеними державами.
Для витребування від компетентних органів іноземних держав документів про освіту, трудовий стаж та інших документів, що стосуються особистих та майнових прав та інтересів громадян, зацікавлена особа може звернутися із заявою до Міністерства юстиції України або до будь-якого Головного територіального управління юстиції, обов’язково зазначивши свої контактні телефони та/або електронну адресу. З цією метою пропонується використовувати форму заяви, наведену у додатку 2.
Отримати запитуваний документ заявник зможе поштою на адресу, зазначену у заяві, крім тимчасово окупованої території України, або у визначеному ним Головному територіальному управлінні юстиції Міністерства юстиції України, обраному з переліку на веб-сайті Мін’юсту: (http://old.minjust.gov.ua/section/297).
Документи, які запитуються на підставі двосторонніх договорів України про правову допомогу та правові відносини з Молдовою, Литвою, Латвією, Естонією, Польщею, КНДР та В’єтнамом, громадяни отримують особисто виключно через дипломатичне представництво або консульство відповідної держави в Україні, як це передбачено міжнародними договорами із зазначеними державами.
Для заповнення анкети для витребування документів про державну реєстрацію актів громадянського стану та заяви про витребування документів про освіту, трудовий стаж та інших документів, що стосуються особистих та майнових прав і інтересів громадян звертатись до відділу державної реєстрації актів цивільного стану Корюківського районного управління юстиції у Чернігівсській області.
Роз’яснення щодо порядку витребування та отримання громадянами, які проживають на тимчасово окупованій території України, документів про реєстрацію актів цивільного стану та деяких інших документів, що стосуються їх особистих та майнових прав та інтересів, від компетентних органів іноземних держав
У зв’язку із чисельними зверненнями громадян, що проживають на тимчасово окупованій території України (Автономна Республіка Крим, м. Севастополь, окремі райони, міста, селища і села Донецької та Луганської областей), щодо отримання від компетентних органів іноземних держав документів з питань реєстрації актів цивільного стану (витягів, повторних свідоцтв тощо), а також документів про освіту, трудовий стаж та інших документів, що стосуються особистих та майнових прав та інтересів громадян, Міністерство юстиції роз’яснює таке.
Можливість витребування відповідних документів через органи юстиції передбачена статтею 14 Конвенції СНД про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року, яка застосовується у відносинах України з Республікою Білорусь, Азербайджанською Республікою, Республікою Узбекистан, Російською Федерацією, Республікою Казахстан, Республікою Таджикистан, Республікою Вірменія, Киргизькою Республікою, Республікою Молдова, Грузією та Туркменістаном, а також двосторонніми договорами України з Грузією, Республікою Узбекистан, Чеською Республікою, Республікою Кіпр, Угорщиною, Республікою Македонія, Республікою Болгарія, Турецькою Республікою, Румунією, Монголією, Китайською Народною Республікою, Литовською Республікою, Латвійською Республікою, Естонською Республікою, Республікою Польща, Грецькою Республікою, Корейською Народно-Демократичною Республікою та Соціалістичною Республікою В’єтнам.
Органи реєстрації актів цивільного стану та територіальні органи юстиції Міністерства юстиції України позбавлені можливості здійснювати свої функції на тимчасово окупованій території України.
У зв’язку з цим, особи, які проживають на такій території, для витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану можуть, заповнивши анкету, що міститься у додатку 1 до цього роз’яснення, звернутися до Міністерства юстиції України поштою на адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького 13, або на електронну адресу: [email protected], або до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану Міністерства юстиції України.
Якщо документ запитується з Китаю, Греції, Кіпру, Македонії чи Туреччини, до анкети слід додавати її переклад на офіційну мову відповідної держави або на англійську мову.
Отримати запитуваний документ заявник може особисто у визначеному ним в анкеті відділі державної реєстрації актів цивільного стану, обраному з переліку, розміщеного у підрубриці «Відділи державної реєстрації актів цивільного стану» рубрики «Для фізичних осіб» веб-сайту Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції України (http://ddr.minjust.gov.ua/).
Оскільки надіслання поштової кореспонденції на тимчасово окуповану територію унеможливлено, отримати інформацію про надходження до Міністерства юстиції України від іноземних органів юстиції документів щодо актів цивільного стану громадяни, які проживають на тимчасово окупованій території, можуть за телефоном +38 (044) 233-64-75 або скориставшись інформацією, розміщеною у підрубриці «Щодо документів, що очікуються від компетентних органів іноземних держав громадянами, які проживають на тимчасово окупованій території України» рубрики «До уваги громадян!» веб-сайту Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції України (http://ddr.minjust.gov.ua).
Про надходження таких документів до обраного заявником відділу державної реєстрації актів цивільного стану можна дізнатися за номером телефону цього відділу, розміщеного у підрубриці «Відділи державної реєстрації актів цивільного стану» рубрики «Для фізичних осіб» веб-сайту Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції України (http://ddr.minjust.gov.ua/).
За телефоном +38 (044) 233-64-75 можна отримати інформацію про документи про реєстрацію актів цивільного стану громадян, що надійшли до Міністерства юстиції України з-за кордону у 2014-2015 роках у відповідь на звернення громадян, які проживають на тимчасово окупованій території. Одночасно пропонуємо громадянам повідомляти назву відділу державної реєстрації актів цивільного стану, у якому особа бажає отримати запитуваний документ.
Документи, які запитуються на підставі двосторонніх договорів України про правову допомогу та правові відносини з Молдовою, Литвою, Латвією, Естонією, Польщею, Грецією, КНДР та В’єтнамом громадяни отримують особисто виключно через дипломатичне представництво або консульство відповідної держави в Україні, як це передбачено міжнародними договорами із зазначеними державами.
Для витребування від компетентних органів іноземних держав документів про освіту, трудовий стаж та інших документів, що стосуються особистих та майнових прав та інтересів громадян, зацікавлена особа може звернутися із заявою до Міністерства юстиції України або до будь-якого Головного територіального управління юстиції, обов’язково зазначивши свої контактні телефони та/або електронну адресу. З цією метою пропонується використовувати форму заяви, наведену у додатку 2.
Отримати запитуваний документ заявник зможе поштою на адресу, зазначену у заяві, крім тимчасово окупованої території України, або у визначеному ним Головному територіальному управлінні юстиції Міністерства юстиції України, обраному з переліку на веб-сайті Мін’юсту: (http://old.minjust.gov.ua/section/297).
Документи, які запитуються на підставі двосторонніх договорів України про правову допомогу та правові відносини з Молдовою, Литвою, Латвією, Естонією, Польщею, КНДР та В’єтнамом, громадяни отримують особисто виключно через дипломатичне представництво або консульство відповідної держави в Україні, як це передбачено міжнародними договорами із зазначеними державами.
Для заповнення анкети для витребування документів про державну реєстрацію актів громадянського стану та заяви про витребування документів про освіту, трудовий стаж та інших документів, що стосуються особистих та майнових прав і інтересів громадян звертатись до відділу державної реєстрації актів цивільного стану Корюківського районного управління юстиції у Чернігівській області.
Міністерством соціальної політики України разом із громадською ініціативою Крим SOS та Міжнародною організацією Stabilization Support Servises за підтримки уряду Великобританії започатковано програму позаштатних радників з питань внутрішньо переміщених осіб, спрямовану на забезпечення соціального захисту цих осіб та інших незахищених громадян у населених пунктах України.
У межах реалізації Програми на період із 01 вересня 2015 року по 30 квітня 2016 року впроваджено посаду «Радник з питань внутрішньо переміщених осіб» та призначено 25 радників для роботи у регіонах.
Кожен переселенець, який не може розв’язати своє соціальне питання самостійно з тієї чи іншої причини безпосередньо на районному рівні (в будь-якому регіоні України), зможе звернутися до регіонального радника з питань внутрішньо переміщених осіб за допомогою.
Радники на регіональному рівні будуть допомагати внутрішньо переміщеним особам у налагодженні комунікації між ними та Міністерством соціальної політики, отриманні інформації з питань, що стосуються їх соціального захисту, та розв’язанні виявлених проблем.
У Чернігівській області на посаду радника призначено Едієву Надію Михайлівну.
Графік прийому: вівторок; четвер 10,00–13,00 каб. 18 (Департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації; проспект Миру, 116-а, м. Чернігів).
В інші дні прийом проводиться за адресою: вул. Горького, 57/1, м. Чернігів.
В Україні впроваджується масштабний проект, який спрямований на сприяння правовому захисту громадян, які вимушені залишити окуповані та небезпечні території.
Програма впроваджується Датською Радою у справах біженців та Управлінням Верховного Комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН) в 20 областях нашої держави, в тому числі й на Чернігівщині. Партнером проекту в Чернігівській області є Чернігівський громадський комітет захисту прав людини.
У рамках проекту вимушених переселенців з окупованих територій та зони бойових дій інформують через ЗМІ про їхні законні права, засоби правового захисту і доступність юридичних послуг. Кваліфіковані юристи надають всебічну безоплатну юридичну та консультаційну підтримку, адвокатську допомогу, в тому числі у національних й міжнародних судових інстанціях, з правових питань щодо статусу внутрішньо переміщених осіб, отримання соціальних гарантій та пільг, працевлаштування, переоформлення прав власності та документів, компенсацій за пошкоджене або втрачене внаслідок бойових дій майно, тощо.
Для отримання безоплатної правової допомоги та іншої інформації щодо свого статусу вимушені переселенці, які перебувають на території Чернігівської області, можуть звертатися до Чернігівського громадського комітету захисту прав людини за адресою: вул. Горького 57, м.Чернігів, 14000, телефон «гарячої лінії»: (0462) 612-532.
Шановні мешканці східних областей України! Державна служба зайнятості готова сприяти Вашому працевлаштуванню!
У центрі зайнятості Вам допоможуть:
• знайти роботу – тимчасову або постійну;
• взяти участь у громадських або інших роботах тимчасового характеру;
• пройти професійну підготовку, перепідготовку або підвищити свою кваліфікацію;
• отримати статус безробітного та матеріальну допомогу на випадок безробіття.
В усіх центрах зайнятості єдина база вакансій по Україні. Усі вакансії – у вільному доступі. Облік та реєстрація в центрі зайнятості здійснюється незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування. Усі послуги – безкоштовні.
Для підбору підходящої роботи Вам необхідно подати до центру зайнятості:
• паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу;
• облікову картку платника податків (ідентифікаційний код).
За більш детальною інформацією звертайтеся до Корюківського районного центру зайнятості.
6 лютого 2015 року набрав чинності Порядок надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, затверджений постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 26.12.2014 р. № 37.
Згідно Порядку вимушені переселенці для вирішення питання одержання матеріального забезпечення мають змогу звернутись до Корюківської міжрайонної ВД ЧОВ ФСС з ТВП за місцем тимчасового перебування.
Для отримання матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах застрахована особа має подати до робочого органу Фонду наступні документи:
• — листок непрацездатності (оригінал);
• — копію першої — четвертої, одинадцятої — шістнадцятої сторінок паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
• — копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку у паспорті);
• — копію довідки про взяття на облік як особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, виданій в порядку, передбаченому постановою КМУ від 01.10.2014 № 509;
• — довідку, видану застрахованій особі банківською установою, про відкриття поточного рахунку для зарахування матеріального забезпечення (за наявності);
• — копію трудової книжки (за наявності);
• — довідку (оригінал) про нараховану заробітну плату за відповідний розрахунковий період (помісячно) із зазначенням видів виплат та кількості відпрацьованих днів (годин) (за наявності);
• — у разі необхідності для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності в розмірі 100% середньої заробітної плати (доходу) застраховані особи, зазначені в абзаці п’ятому частини першої статті 37 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» або в пункті 5 частини першої статті 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», додають копії відповідних посвідчень або інші документи, які підтверджують право на пільгу;
• — копію свідоцтва про народження дитини (для встановлення віку дитини при оплаті листка непрацездатності по догляду за хворою дитиною);
• — копію договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — договір про добровільну участь) та наявну інформацію про сплачені суми єдиного внеску, зокрема копії квитанцій про сплату єдиного внеску, для добровільно застрахованих осіб.
Робочий орган Фонду в м. Корюківка розташовано за адресою: 15300, Чернігівська обл., м. Корюківка, ву. Вокзальна, 8-А, контактний телефон: (257) 3-12-36: 3-14-98.
Підібрати роботу й отримати консультацію фахівців державної служби зайнятості можна за допомогою:
- безкоштовної інформаційно-довідкової телефонної системи державної служби зайнятості: 0-800-50-50-60 (зі стаціонарного телефону);
- безкоштовного мобільного сервісу «Пошук роботи»: 730 (з мобільного телефону).
- Інтернет-порталів державної служби зайнятості: www.dcz.gov.ua та www.trud.gov.ua
В Корюківському районному центрі зайнятості ви можете скористатися комп’ютерами вільного доступу до мережі Інтернет для перегляду вакансій в межах всієї України.