11 квітня 2017
За 2016 рік безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 390 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (283) на 107 звернень більше.
Зафіксовано 139 звернень на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (за 2015 рік – 130 звернення), на 9 звернень більше.
Письмових звернень зареєстровано 251 (за 2015рік –153), на 98 звернень більше.
Збільшилось на 89 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА–15, ВРУ-206, АПУ-7). Всього - 228. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За 2016 рік надійшло анонімних - 1. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 479 громадян, з яких: пенсіонерів – 170, безробітних – 58, робітників – 48. За категоріями авторів звернень: Інвалідів І групи (4), інвалідів ІІ групи (5), інвалідів ІІІ групи (3), багатодітних сімей – 30, одинока мати – 23.
Всього у зверненнях було порушено 390 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, комунального господарства, аграрна політика і земельні відносини, діяльність органів місцевого самоврядування, житлова політика, праці і заробітної плати.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (51%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги у зв’язку зі складними сімейними обставинами, збільшення державних соціальних виплат та несплата державних соціальних виплат.
Питання комунального господарства склали 10%. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, теплопостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
На третьому місці за актуальністю 7% звернень стосувалось діяльності органів місцевого самоврядування, а саме скарги на бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування.
7% аграрна політика і земельні відносини. Виплата орендної плати за землю та майнові паї, врегулювання земельних конфліктів.
6% звернень стосувалося праці і заробітної плати, серед яких актуальними були питання своєчасності виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери та працевлаштування.
На п’ятому місці за актуальністю питання житлової політики (5%), поліпшення умов проживання, квартирний облік.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 35% звернень, надано роз’яснення 64% звернень, не підлягає розгляду 1%.
Головний спеціаліст юридичного сектору апарату райдержадміністрації |
Н.Ф. Мотчана |
За 9 місяців 2016 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 299 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (196) на 103 звернення більше.
Зафіксовано 114 звернень на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (9 міс. 2015 року – 103 звернення), на 11 звернень більше.
Письмових звернень зареєстровано 185 (2015р.–94), на 91 звернення більше.
Збільшилось на 85 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА–10, ВРУ-153, АПУ-6). Всього - 169. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За 9 місяців 2016 року надійшло анонімних - 1. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 364 громадян, з яких: пенсіонерів – 140, безробітних – 49, робітників – 35. За категоріями авторів звернень: Інвалідів І групи (3), інвалідів ІІ групи (4), інвалідів ІІІ групи (3), багатодітних сімей – 23, одинока мати – 16.
Всього у зверненнях було порушено 299 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, комунального господарства, аграрна політика і земельні відносини, діяльність органів місцевого самоврядування, житлова політика, праці і заробітної плати .
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (53%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги у зв’язку зі складними сімейними обставинами, збільшення державних соціальних виплат та несплата державних соціальних виплат .
Питання комунального господарства склали 8%. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, теплопостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
На третьому місці за актуальністю – аграрна політика і земельні відносини (7%). Виплата орендної плати за землю та майнові паї, врегулювання земельних конфліктів.
7% звернень стосувалось діяльності органів місцевого самоврядування, а саме скарги на бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування.
На п’ятому місці за актуальністю питання житлової політики (5%), поліпшення умов проживання, квартирний облік
4% звернень стосувалося праці і заробітної плати, серед яких актуальними були питання своєчасності виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери та працевлаштування.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 37% звернень, надано роз’яснення 62% звернень, не підлягає розгляду 1% .
Завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації | Т.М.Івасенко |
За І півріччя 2016 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 210 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (146) на 64 звернень більше.
Зафіксовано 83 звернень на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (І півр. 2015 року – 85 звернень), на 2 звернення менше.
Письмових звернень зареєстровано 127 (2015р.–61), на 66 звернень більше.
Збільшилось на 63 звернення, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА–10, ВРУ-101, АПУ-5). Всього - 116. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За І півріччя 2016 року надійшло анонімних - 1. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 275 громадян, з яких: пенсіонерів – 105, безробітних – 39, робітників – 19. За категоріями авторів звернень: Інвалідів І групи (2), інвалідів ІІ групи (4), інвалідів ІІІ групи (3), багатодітних сімей – 13, одинока мати – 12.
Всього у зверненнях було порушено 210 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, комунального господарства, аграрна політика і земельні відносини, діяльність органів місцевого самоврядування, праці і заробітної плати, житлова політика.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (54%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги у зв’язку зі складними сімейними обставинами, збільшення державних соціальних виплат.
Питання комунального господарства склали 8%. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, теплопостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
На третьому місці за актуальністю – аграрна політика і земельні відносини (8%). Виплата орендної плати за землю та майнові паї, врегулювання земельних конфліктів.
6% звернень стосувалось діяльності органів місцевого самоврядування, а саме скарги на бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування.
На п’ятому місці за актуальністю питання праці і заробітної плати (6%), серед яких актуальними були питання своєчасності виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери та працевлаштування.
5% звернень стосувалося житлової політики, а саме поліпшення умов проживання.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 41% звернень, надано роз’яснення 58% звернень, не підлягає розгляду 1% .
Завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації |
Т.М.Івасенко |
За І квартал 2016 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 89 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (81) на 8 звернень більше.
Зафіксовано 25 звернень на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (І кв. 2015 року – 44 звернень), на 19 звернень менше.
Письмових звернень зареєстровано 64 (2015р.–37), на 27 звернень більше.
Збільшилось на 25 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА–9, ВРУ-48, АПУ-2). Всього - 59. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За І квартал 2016 року надійшло повторних звернень – 1, анонімних - 1. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 132 громадянина, з яких: пенсіонерів – 37, безробітних – 18, робітників – 13. За категоріями авторів звернень: Інвалідів І групи (1), інвалідів ІІ групи (2), інвалідів ІІІ групи (2), багатодітних сімей – 4, одинока мати – 5.
Всього у зверненнях було порушено 89 різноманітних питання, переважно щодо соціального захисту, комунального господарства, аграрна політика і земельні відносини, діяльність органів місцевого самоврядування, праці і заробітної плати, житлова політика.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (51%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги у зв’язку зі складними сімейними обставинами, збільшення державних соціальних виплат.
Питання комунального господарства склали 9%. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, теплопостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
На третьому місці за актуальністю – аграрна політика і земельні відносини (8%). Виплата орендної плати за землю, врегулювання земельних конфліктів.
6% звернень стосувалось діяльності органів місцевого самоврядування, а саме скарги на бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування.
На п’ятому місці за актуальністю питання праці і заробітної плати (5%), серед яких актуальними були питання своєчасності виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери та працевлаштування.
5% звернень стосувалося житлової політики, а саме поліпшення умов проживання.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 34% звернення, надано роз’яснення 65% звернень, не підлягає розгляду 1% .
Завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації |
Т.М.Івасенко |
За 2015 рік безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 283 звернення громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (334) на 51 звернення менше.
Зафіксовано 130 звернень на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (за 2014 рік – 143 звернення), на 13 звернень менше.
Письмових звернень зареєстровано 153 (2014р.–191), на 38 звернень менше.
Звернення, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА–11, ВРУ-119, КМУ-5, АПУ-4). Всього - 139. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За 2015 рік надійшло повторних звернень – 10, анонімних - 3. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 809 громадян, з яких: пенсіонерів – 149, безробітних – 34, робітників – 29, підприємців – 3. За категоріями авторів звернень: інвалідів І групи – 3, інвалідів ІІ групи – 2, інвалідів ІІІ групи - 3, дитина-інвалід - 3, багатодітних сімей – 8, одинока мати – 3 та інші.
Всього у зверненнях було порушено 283 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, праці і заробітної плати, діяльність органів місцевого самоврядування, аграрної політики і земельних відносин, транспорту і зв’язку, комунального господарства, діяльність місцевих органів влади.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (43%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги у зв’язку зі складними сімейними обставинами, збільшення державних соціальних виплат, оформлення субсидій.
На другому місці за актуальністю питання праці і заробітної плати (12%), серед яких актуальними були питання своєчасності виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери та працевлаштування.
10% звернень стосувалось комунального господарства, а саме проведення ремонту місцевих автомобільних доріг та впорядкування прибудинкових територій, водозабезпечення, електропостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг.
Питання діяльності органів місцевого самоврядування склали 6% - це скарги на бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування.
6% звернень стосувалось питань аграрна політика і земельні відносини, а саме виплата орендної плати за землю, врегулювання земельних конфліктів.
У зверненнях громадян також порушувалися питання транспорту і зв’язку (4%). Це в основному клопотання щодо покращення транспортного обслуговування пасажирських перевезень, відкриття нових маршрутів.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 35% звернень, надано роз’яснення 64% звернень, не підлягає розгляду 1% звернень.
За 2015 рік надано матеріальну допомогу 78 громадянам на загальну суму 49500 гривень (за 2014 рік – 35900 грн.).
Завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації |
Т.М.Івасенко |
За І півріччя 2015 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 146 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (143) на 3 звернення більше.
Зафіксовано 85 звернень на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (І півр. 2014 року – 72 звернень), на 13 звернень більше.
Письмових звернень зареєстровано 61 (2014р.–71), на 10 звернень менше.
Звернення, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА–4, ВРУ-46, КМУ-1, АПУ-2). Всього - 53. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За І півріччя 2015 року надійшло повторних звернень – 9, анонімних - 1. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 307 громадян, з яких: пенсіонерів – 74, безробітних – 22, робітників – 15, підприємців – 3. За категоріями авторів звернень: інвалідів ІІІ групи - 3, дитина-інвалід - 2, багатодітних сімей – 5, одинока мати – 1.
Всього у зверненнях було порушено 146 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, праці і заробітної плати, діяльність органів місцевого самоврядування, транспорту і зв’язку, питання економіки, комунального господарства, діяльність місцевих органів влади.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (39%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги у зв’язку зі складними сімейними обставинами, збільшення державних соціальних виплат.
На другому місці за актуальністю питання праці і заробітної плати (13%), серед яких актуальними були питання своєчасності виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери та працевлаштування.
10% звернень стосувалось комунального господарства, а саме проведення ремонту місцевих автомобільних доріг та впорядкування прибудинкових територій, водозабезпечення, електропостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг.
Питання діяльності органів місцевого самоврядування склали 8% - це скарги на бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування.
7% звернень стосувалось питань економіки, а саме зростання цін на продукти харчування.
У зверненнях громадян також порушувалися питання транспорту і зв’язку (4%). Це в основному клопотання щодо покращення транспортного обслуговування пасажирських перевезень, відкриття нових маршрутів.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 38% звернень, надано роз’яснення 61% звернень, не підлягає розгляду 1% звернень.
Завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації |
Т.М.Івасенко |
За І квартал 2015 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 81 звернення громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (66) на 15 звернень більше.
Зафіксовано 44 звернення на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (І кв. 2014 року – 37 звернень), на 7 звернень більше.
Письмових звернень зареєстровано 37 (2014р.–29), на 8 звернень більше.
Збільшилось на 10 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА–2, ВРУ-32). Всього - 34. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За І квартал 2015 року надійшло повторних звернень – 4, анонімних - 0. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 165 громадян, з яких: пенсіонерів – 40, безробітних – 15, робітників – 10, підприємців – 3. За категоріями авторів звернень: інвалідів ІІІ групи (3), дитина-інвалід (2), багатодітних сімей – 2, одинока мати – 1.
Всього у зверненнях було порушено 82 різноманітних питання, переважно щодо соціального захисту, праці і заробітної плати, діяльність органів місцевого самоврядування, транспорту і зв’язку, питання економіки, комунального господарства.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (37%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги у зв’язку зі складними сімейними обставинами, збільшення державних соціальних виплат.
На другому місці за актуальністю питання праці і заробітної плати (17%), серед яких актуальними були питання своєчасності виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери та працевлаштування.
11% звернень стосувалось діяльності органів місцевого самоврядування, а саме скарги на бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування.
У зверненнях громадян також порушувалися питання транспорту і зв’язку (6%). Це в основному клопотання щодо покращення транспортного обслуговування пасажирських перевезень, відкриття нових маршрутів.
Питання комунального господарства склали 5%. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, завезення скрапленого газу, електропостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 37% звернень, надано роз’яснення 63% звернень.
Завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації |
Т.М.Івасенко |
За 2014 рік безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 334 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (402) на 68 звернень менше.
Зафіксовано 143 звернення на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (в 2013 році – 233 звернень), на 90 звернень менше.
Письмових звернень зареєстровано 191 (2013р.–169), на 22 звернення більше.
Збільшилось на 27 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА–18, ВРУ-136, АПУ-4). Всього - 158. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову «гарячу лінію» не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За 2014 рік надійшло повторних звернень – 8, анонімних - 11. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 439 громадян, з яких: пенсіонерів – 140, безробітних – 49, робітників – 46, підприємців – 7, державних службовців – 10, працівників бюджетної сфери - 4. За категоріями авторів звернень: інвалідів ІІІ групи (4), інвалідів ІІ групи (5), багатодітних сімей – 11, постраждалих від аварії на ЧАЕС – 11, ветеранів праці -2, учасників війни - 6.
Всього у зверненнях було порушено 334 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати, освіти.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (25%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги, збільшення державних соціальних виплат, призначення, перерахунок та виплата пенсій, надання соціальної допомоги переселенцям.
На другому місці за актуальністю - комунальне господарство (24%). Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, завезення скрапленого газу, електропостачання, водозабезпечення, теплопостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
Питання праця і заробітна плати (14%). Громадяни, насамперед, скаржилися на затримку з виплати заробітної плати та працевлаштування.
Аграрна політика і земельні відносини (12%). Виплата орендної плати за землю, врегулювання земельних конфліктів.
5% звернень стосувались діяльності навчальних закладів.
У зверненнях громадян також порушувалися питання діяльності органів місцевого самоврядування (5%). Це в основному скарги на бездіяльність посадових осіб органів влади.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 44% звернень, надано роз’яснення 53% звернень, інше 3% звернень.
Завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації |
Т.М.Івасенко |
За 9 місяців 2014 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 235 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (308) на 72 звернення менше.
Зафіксовано 114 звернень на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (9 місяців 2013 року – 197 звернень), на 83 звернення менше.
Письмових звернень зареєстровано 121 (2013р.–111), на 10 звернень більше.
Збільшилось на 13 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА–11, ВРУ-82, АПУ-3). Всього - 96. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За 9 місяців 2014 року надійшло повторних звернень – 5, анонімних - 10. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 336 громадянина, з яких: пенсіонерів – 105, безробітних – 35, робітників – 30, підприємців – 5, державних службовців – 9, працівників бюджетної сфери - 3. За категоріями авторів звернень: інвалідів ІІІ групи (4), інвалідів ІІ групи (4), багатодітних сімей – 9, постраждалих від аварії на ЧАЕС – 11, ветеранів праці -2, учасників війни - 6.
Всього у зверненнях було порушено 237 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати, освіти.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (25%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги, збільшення державних соціальних виплат, призначення, перерахунок та виплата пенсій, надання соціальної допомоги переселенцям.
На другому місці за актуальністю – праця і заробітна плати (17%). Громадяни, насамперед, скаржилися на затримку з виплати заробітної плати та працевлаштування.
Аграрна політика і земельні відносини (16%). Виплата орендної плати за землю, врегулювання земельних конфліктів.
Питання комунального господарства склали 16%. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, завезення скрапленого газу, електропостачання, водозабезпечення, теплопостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
6% звернень стосувались діяльності навчальних закладів.
У зверненнях громадян також порушувалися питання діяльності органів місцевого самоврядування (5%). Це в основному скарги на бездіяльність посадових осіб органів влади.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 55% звернень, надано роз’яснення 41% звернень, інше 4% звернень.
Завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації |
За І півріччя 2014 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 143 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (216) на 73 звернення менше.
Зафіксовано 72 звернень на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (І півріччя 2013 року – 135 звернення), на 63 звернення менше.
Письмових звернень зареєстровано 71 (2013р.–81), на 10 звернень менше.
Зменшилось на 9 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА–8, ВРУ-42, АПУ-3). Всього - 53. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За І півріччя 2014 року надійшло повторних звернень – 3, анонімних - 5. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 244 громадянина, з яких: пенсіонерів – 62, безробітних – 17, робітників – 19, підприємців – 3, державних службовців - 5. За категоріями авторів звернень: інвалідів ІІІ групи (2), інвалідів ІІ групи (2), багатодітних сімей – 5, постраждалих від аварії на ЧАЕС – 10, ветеранів праці -2, учасників війни - 6.
Всього у зверненнях було порушено 145 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати, освіти.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (26%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги, збільшення державних соціальних виплат, призначення, перерахунок та виплата пенсій.
На другому місці за актуальністю – аграрна політика і земельні відносини (18%). Виплата орендної плати за землю, врегулювання земельних конфліктів.
Питання комунального господарства склали 16%. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, завезення скрапленого газу, електропостачання, водозабезпечення, теплопостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
Питання праці і заробітної плати (13%). Громадяни, насамперед, скаржилися на затримку з виплати заробітної плати та працевлаштування.
5% звернень стосувались діяльності навчальних закладів.
У зверненнях громадян також порушувалися питання діяльності місцевих органів виконавчої влади (5%). Це в основному скарги на бездіяльність посадових осіб органів влади.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 54% звернень, надано роз’яснення 43% звернень, інше 3% звернень.
Головний спеціаліст сектору контролю апарату райдержадміністрації |
Т.М.Івасенко |
За І квартал 2014 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 66 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (101) на 35 звернень менше.
Зафіксовано 37 звернень на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (І кв. 2013 року – 61 звернення), на 24 звернення менше.
Письмових звернень зареєстровано 29 (2013р.–40), на 11 звернень менше.
Зменшилось на 8 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА–2, ВРУ-20, АПУ-2). Всього - 24. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За І квартал 2014 року надійшло повторних звернень – 1, анонімних - 1. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 66 громадян, з яких: пенсіонерів – 26, безробітних – 9, робітників – 8, підприємців – 3, державних службовців - 1. За категоріями авторів звернень: інвалідів ІІІ групи (1), інвалідів ІІ групи (1), багатодітних сімей – 4, постраждалих від аварії на ЧАЕС – 6, ветеранів праці -1.
Всього у зверненнях було порушено 66 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати, транспорту і зв’язку, освіти.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (35%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги, збільшення державних соціальних виплат.
На другому місці за актуальністю – аграрна політика і земельні відносини (15%). Виплата орендної плати за землю, врегулювання земельних конфліктів.
Питання комунального господарства склали 12%. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, завезення скрапленого газу, електропостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
Питання праці і заробітної плати (11%). Громадяни, насамперед, скаржилися на затримку з виплати заробітної плати та працевлаштування.
11% звернень стосувались діяльності навчальних закладів.
У зверненнях громадян також порушувалися питання транспорту і зв’язку (5%). Це в основному клопотання щодо покращення транспортного обслуговування пасажирських перевезень, відкриття нових маршрутів.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 46% звернень, надано роз’яснення 53% звернень, інше 1% звернень.
Головний спеціаліст сектору контролю апарату райдержадміністрації |
Т.М.Івасенко |
За 2013 рік безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 402 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (500) на 98 звернень менше.
Зафіксовано 233 звернення на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації ( в 2012 році – 402 звернення), на 169 звернень менше.
Письмових звернень зареєстровано 169 (2012р.–98), на 71 звернення більше.
Збільшилось на 70 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА – 31, ВРУ-98, АПУ-2). Всього - 131. Ріст звернень від органів влади вищого рівня відбувся за рахунок роботи Урядової гарячої лінії. Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За 2013 рік надійшло колективних звернень – 14. Повторних звернень надійшло - 4. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 667 громадян, з яких: пенсіонерів – 142, безробітних – 40, робітників – 50, підприємців – 9, студентів – 5, державних службовців - 10. За категоріями авторів звернень: інвалідів ІІІ групи (5), інвалідів ІІ групи (4), багатодітних сімей – 9, постраждалих від аварії на ЧАЕС - 76.
Всього у зверненнях було порушено 402 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати, транспорту і зв’язку, житлової політики, освіти.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (26%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги, збільшення державних соціальних виплат.
На другому місці за актуальністю – питання праці і заробітної плати (18%). Громадяни, насамперед, скаржилися на затримку з виплати заробітної плати та працевлаштування.
Аграрна політика (17%) виплата орендної плати за землю, врегулювання земельних конфліктів.
Питання комунального господарства склали 15%. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, завезення скрапленого газу, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
У зверненнях громадян також порушувалися питання транспорту і зв’язку (5%). Це в основному клопотання щодо покращення транспортного обслуговування пасажирських перевезень, відкриття нових маршрутів.
Важливим для громадян залишається вирішення житлових питань (3%). Переважно це клопотання про поліпшення житлових умов, ремонту житлового фонду для пільгових категорій громадян.
3% звернень стосувались діяльності дошкільних навчальних закладів.
Питання охорона здоров’я (2%) в основному це проблема із забезпеченням медичними препаратами за пільговими рецептами.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 36% звернень, надано роз’яснення 62% зверненням, інше 2% звернень.
За 2013 рік надано матеріальну допомогу 99 громадянам на загальну суму 52500 гривень.
Головний спеціаліст сектору контролю апарату райдержадміністрації |
Тетяна Івасенко |
За 9 місяців 2013 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 308 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (383) на 75 звернень менше.
Зафіксовано 197 звернень на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації ( в 2012 році – 308 звернень), на 111 звернень менше.
Письмових звернень зареєстровано 111 (2012р.–75), на 36 звернень більше.
Збільшилось на 38 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА – 25, ВРУ-56, АПУ-2). Всього - 83. Ріст звернень від органів влади вищого рівня відбувся за рахунок роботи Урядової гарячої лінії.. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.
За 9 місяців 2013 року надійшло колективних звернень – 10. Повторних звернень надійшло - 2. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення. Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Звернулося 520 громадян, з яких: пенсіонерів – 109, безробітних – 30, робітників – 25, підприємців – 8, студентів – 4, державних службовців - 8. За категоріями авторів звернень: інвалідів ІІІ групи (4), інвалідів ІІ групи (3), багатодітних сімей – 9, постраждалих від аварії на ЧАЕС - 75.
Всього у зверненнях було порушено 310 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати, транспорту і зв’язку, житлової політики, освіти.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (27%). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги, збільшення державних соціальних виплат.
На другому місці за актуальністю – питання аграрної політики (17%). Громадяни, насамперед, скаржилися на зволікання з видачею державних актів на землю, виплата орендної плати за землю, врегулювання земельних конфліктів.
Питання комунального господарства склали 16%. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, є зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
12% становили звернення з питань працевлаштування.
У зверненнях громадян також порушувалися питання транспорту і зв’язку (6%). Це в основному клопотання щодо покращення транспортного обслуговування пасажирських перевезень.
Важливим для громадян залишається вирішення житлових питань (5%). Переважно це клопотання про поліпшення житлових умов, ремонту житлового фонду для пільгових категорій громадян.
4% звернень стосувались діяльності дошкільних навчальних закладів.
Питання охорона здоров’я (2%) в основному це проблема із забезпеченням медичними препаратами за пільговими рецептами.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 39% звернень, надано роз’яснення 61% звернень.
За 9 місяців 2013 року надано матеріальну допомогу 81 громадянину.
Головний спеціаліст сектору контролю апарату райдержадміністрації | Тетяна Івасенко |
За І півріччя 2013 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 216 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (217) на 1 звернення менше.
Зафіксовано 135 звернення на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (в 2012 році – 151 звернення), на 16 звернень менше.
Письмових звернень зареєстровано 81 (2012р.–90), на 9 звернень менше.
Збільшилось на 39 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА – 20, ВРУ-42). Всього - 62. Ріст звернень від органів влади вищого рівня відбувся за рахунок роботи Урядової гарячої лінії. Звернення надходили з різноманітних питань від постійних дописувачів Настоящої Т.М., Орешка А.С., а також Міль З.П., Юденко В.І., Марченко Л.В. та інші. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За І півріччя 2013 року надійшло колективних звернень – 8. Звернулося 423 громадянина, з яких: пенсіонерів – 68, безробітних – 21, робітників – 14, підприємців – 8, студентів – 2, державних службовців - 8. За категоріями авторів звернень: інвалідів ІІІ групи (3), інвалідів ІІ групи (2), багатодітних сімей – 6, постраждалих від аварії на ЧАЕС - 51.
Всього у зверненнях було порушено 217 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (56). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги (51), збільшення державних соціальних допомог (3).
На другому місці за актуальністю – питання аграрної політики (35). Громадяни, насамперед, скаржилися на зволікання з видачею державних актів на землю, несвоєчасна сплата коштів за оренду землі.
Питання комунального господарства було порушено (31). Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, є зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
Питань праці і заробітної плати порушено 22 звернення. В основному це працевлаштування (17).
У зверненнях громадян також порушувалися питання транспорту і зв’язку (11). Це в основному клопотання щодо покращення транспортного обслуговування пасажирських перевезень.
Важливим для громадян залишається вирішення житлових питань (10). Переважно це клопотання про поліпшення житлових умов, ремонту житлового фонду.
Питання охорона здоров’я (4) в основному це проблема із забезпеченням медичними препаратами за пільговими рецептами.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 74 звернення, надано роз’яснення по 142 зверненням.
Головний спеціаліст сектору контролю апарату райдержадміністрації |
Тетяна Івасенко |
В І кварталі 2013 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 101 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (155) на 54 звернень менше.
Зафіксовано 61 звернення на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (у 2012 році – 121 звернення), на 60 звернень менше.
Письмових звернень зареєстровано 40 (2012р.–34), на 6 звернень більше.
Збільшилось на 13 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА – 7, ВРУ-23). Всього - 32. Ріст звернень від органів влади вищого рівня відбувся за рахунок роботи Урядової гарячої лінії. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
За І квартал надійшло колективних звернень – 2. Звернулося 154 громадянина, з яких: пенсіонерів – 38, безробітних – 17, робітників – 8, підприємців – 4, студентів – 2, державних службовців - 5. За категоріями авторів звернень: інвалідів ІІІ групи (3), інвалідів ІІ групи (1), багатодітних сімей – 4, постраждалих від аварії на ЧАЕС - 28.
Всього у зверненнях було порушено 102 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати.
Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (31). Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги (29), збільшення державних соціальних допомог (2).
На другому місці за актуальністю – питання аграрної політики (15). Громадяни, насамперед, скаржилися на зволікання з видачею державних актів на землю, несвоєчасна сплата коштів за оренду землі.
Питання комунального господарства було порушено (14). Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, є зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.
Питань праці і заробітної плати порушено 11 звернень. В основному це працевлаштування (9).
У зверненнях громадян також порушувалися питання транспорту і зв’язку (6). Це в основному клопотання щодо покращення транспортного обслуговування пасажирських перевезень.
Важливим для громадян залишається вирішення житлових питань (4). Переважно це клопотання про поліпшення житлових умов, ремонту житлового фонду.
Питання охорони здоров’я (3) в основному це проблема із забезпеченням медичними препаратами за пільговими рецептами.
За І квартал 2013 року надано матеріальну допомогу 37 громадянам.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 40 звернень, надано роз’яснення по 61 зверненню.
Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації | Т.М.Івасенко |
За 2012 рік безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 500 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (511) на 11 звернень менше.
Зафіксовано 402 звернення на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації ( в 2011 році – 372 звернення), на 30 звернення більше.
Письмових звернень зареєстровано 98 (2011р. – 139), на 41 звернення меньше.
Збільшилось на 7 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА – 41, КМУ-12, ВРУ-8, інші - 8). Всього - 61. Ріст звернень від органів влади вищого рівня відбувся за рахунок роботи Урядової гарячої лінії. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
Повторних звернень - 1, колективних – 24. Звернулось 774 громадянина, з яких: пенсіонерів –185, безробітних – 75, працівників бюджетної сфери – 4, селян – 4, робітників – 46, підприємців – 12, студентів – 6, безробітних - 75. За категоріями авторів звернень: інвалідів І групи (8), інвалідів ІІ групи (4), інвалідів ІІІ групи (7), багатодітних сімей – 19, постраждалих від аварії на ЧАЕС – 202, інвалідів ВВв- 1.
Всього у зверненнях порушено 508 різноманітних питань. Найбільша кількість з них (132) стосувалась питань соціального захисту (виплати передбачених законодавством компенсацій та надання пільг (12), надання матеріальної допомоги (112) та 88 звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (власність на землю – 81). З питань комунального господарства надійшло – 58 звернень (благоустрій та ремонт доріг – 12, водозабезпечення – 15, газифікація – 5, електропостачання – 4, ремонт будинків та комунальних мереж – 17). З питань праці, заробітної плати – 98, охорони здоров’я – 4, житлових –11, транспорту – 17 (автомобільний транспорт – 6, транспортне сполучення – 5, телефонізація– 3, радіо – 1).
Протягом 2012 року надано матеріальну допомогу 108 громадянам.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 161 звернення, надано роз’яснення по 332 зверненням, відмовлено 1 звернення.
Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації | Т.М.Івасенко |
За 9 місяців 2012 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 383 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (381) на 2 звернення більше.
Зафіксовано 308 звернення на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації ( в 2011 році – 274 звернень), на 34 звернення більше.
Письмових звернень зареєстровано 75 (2011р. – 149), на 74 звернення менше.
Збільшилось на 14 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА – 34, КМУ-8, ВРУ-3, інші - 5). Всього - 50. Ріст звернень від органів влади вищого рівня відбувся за рахунок роботи Урядової гарячої лінії. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
Повторних звернень - 1, колективних – 16. Звернулось 611 громадян, з яких: пенсіонерів –131, безробітних – 57, працівників бюджетної сфери – 4, селян – 4, робітників – 37, підприємців – 8, студентів – 5, безробітних - 57. За категоріями авторів звернень: інвалідів І групи (6), інвалідів ІІ групи (3), інвалідів ІІІ групи (3), багатодітних сімей – 17, постраждалих від аварії на ЧАЕС – 162, інвалідів ВВв- 1.
Всього у зверненнях порушено 389 різноманітні питання. Найбільша кількість з них (91) стосувалась питань соціального захисту (виплати передбачених законодавством компенсацій та надання пільг (4), надання матеріальної допомоги (82) та 73 звернення з питань аграрної політики і земельних відносин (власність на землю – 66). З питань комунального господарства надійшло – 45 звернень (благоустрій та ремонт доріг – 11, водозабезпечення – 6, газифікація – 4, електропостачання – 4, ремонт будинків та комунальних мереж – 14). З питань праці, заробітної плати – 77, охорони здоров’я – 4, житлових –9 (кредитування молодіжного житлового будівництва – 4), транспорту – 12 (автомобільний транспорт – 3, телефонізація – 3, радіо – 1).
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 119 звернень, надано роз’яснення по 257 зверненням, відмовлено по 1 зверненню.
Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації | Т.М.Івасенко |
У І півріччі 2012 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 252 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (217) на 35 звернень більше.
Зафіксовано 194 звернення на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (в 2011 році – 151 звернень), на 43 звернення більше.
Письмових звернень зареєстровано 58 (2011р. – 66), на 8 звернень менше.
Збільшилось на 14 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА – 29, ВРУ-3, інші - 4). Всього - 36. Ріст звернень від органів влади вищого рівня відбувся за рахунок роботи Урядової гарячої лінії. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
Повторних звернень - 1, колективних – 13. Звернулось 472 громадян, з яких: пенсіонерів –91, безробітних – 26, працівників бюджетної сфери – 4, селян – 4, робітників – 24, підприємців – 3, студентів - 5. За категоріями авторів звернень: інвалідів І групи (4), інвалідів ІІ групи (2), інвалідів ІІІ групи (2), багатодітних сімей – 14, постраждалих від аварії на ЧАЕС – 95, інвалідів Великої Вітчизняної війни - 1.
Всього у зверненнях порушено 258 різноманітні питання. Найбільша кількість з них (70) стосувалась питань соціального захисту (виплати передбачених законодавством компенсацій та надання пільг (4), надання матеріальної допомоги (63) та 53 звернення з питань аграрної політики і земельних відносин (власність на землю – 52). З питань комунального господарства надійшло – 23 звернення (благоустрій та ремонт доріг – 6, водозабезпечення – 1, газифікація – 4, електропостачання – 1, ремонт будинків та комунальних мереж – 9). З питань праці, заробітної плати – 37, охорони здоров’я – 3, житлових –6 (кредитування молодіжного житлового будівництва – 4), транспорту – 10 (автомобільний транспорт – 3, телефонізація– 2, радіо – 1).
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 84 звернення, надано роз’яснення по 162 зверненням.
Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації | Т.М.Івасенко |
У І кварталі 2012 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 155 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (92) на 63 звернення більше.
Зафіксовано 121 звернення на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (у 2011 році – 65 звернень), на 56 звернень більше.
Письмових звернень зареєстровано 34 (2011р. – 27), на 7 звернення більше.
Збільшилось на 14 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА –17, КМУ-2). Всього - 19. Ріст звернень від органів влади вищого рівня відбувся за рахунок роботи Урядової гарячої лінії. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
Повторних звернень - 1. Колективних – 8. Звернулось 244 громадян, з яких: пенсіонерів –52, безробітних – 15, працівників бюджетної сфери – 4, селян – 4, робітників – 19, підприємців – 3, студентів - 3. За категоріями авторів звернень інвалідів ІІ групи (2), багатодітних сімей – 11, постраждалих від аварії на ЧАЕС – 66.
Всього у зверненнях порушено 160 різноманітних питань. Найбільша кількість з них (48) стосувалась питань соціального захисту (виплати передбачених законодавством компенсацій та надання пільг (4), надання матеріальної допомоги (42) та 35 звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (власність на землю – 35). З питань комунального господарства надійшло – 11 звернень. З питань праці, заробітної плати – 18, з них 16-працевлаштування. Охорони здоров’я – 2, житлових – 4, інше – 30 звернень.
Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 57 звернень, надано роз’яснення по 92 зверненням.
Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації | Т.М.Івасенко |
У І півріччі 2011 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 217 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (160) на 57 звернень більше.
Зафіксовано 151 звернення на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (у 2010 році — 123 звернення), на 28 звернень більше. Письмових звернень зареєстровано 66 (у 2010 році — 37), на 29 звернень більше.
Збільшилася кількість звернень (на 1), що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА — 7, КМУ — 7, ВРУ — 1, АПУ — 7, інші — 1). Усього — 23. Усі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
Повторних звернень — 1. Колективних — 3. Звернулося 420 громадян, з яких: пенсіонерів — 188, безробітних — 55, працівників бюджетної сфери — 16, селян — 14, робітників — 8, підприємців — 9, студентів — 3. За категоріями авторів звернень: інвалідів І групи — 4, дітей війни — 10, одиноких матерів — 6, багатодітних сімей — 13, постраждалих від аварії на ЧАЕС — 40, учасників бойових дій — 2, інвалідів Великої Вітчизняної війни — 4.
Усього у зверненнях порушено 218 різноманітних питань. Найбільша кількість з них (46) стосувалась питань соціального захисту (виплати передбачених законодавством компенсацій та надання пільг (2), підвищення рівня пенсії (3), надання матеріальної допомоги (39) та 40 звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (власність на землю — 35, діяльність сільгосппідприємств — 5). З питань комунального господарства надійшло 29 звернень (благоустрій та ремонт доріг — 6, водозабезпечення — 3, газифікація — 5, електропостачання — 3, ремонт будинків та комунальних мереж — 11). З питань праці, заробітної плати — 24, охорони здоров’я — 3, житлових — 14 (кредитування молодіжного житлового будівництва — 3, будівництво житла за бюджетні кошти — 2, операції з житлом — 6), транспорту — 11 (автомобільний транспорт — 9), телефонізація — 1, радіо — 1, діяльності органів місцевого самоврядування — 1 звернення.
Усі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 74 звернення (34%), надано роз’яснення по 145 зверненнях (66%).
Аналіз показує, що актуальними залишаються питання соціального захисту, права на землю та комунального господарства.
Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації |
І.М.Нога |
У І кварталі 2011 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 92 звернення громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (80) на 12 звернень більше.
Зафіксовано 65 звернень на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації (у 2010 році — 56 звернення), на 7 звернень більше. Письмових звернень зареєстровано 27 (2010 р. — 24), на 3 звернення більше.
Зменшилось на 14 звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА — 3, Кабінет Міністрів України м.Київ — 2). Усього — 5 (питання пенсійні, підприємницької діяльності, житлове, присвоєння почесного звання «Мати – героїня»). Усі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
Повторних звернень не надходило. Колективних — 3. Звернувся 241 громадянин, з яких: пенсіонерів — 14, безробітних — 38, працівників бюджетної сфери — 3, селян — 7, робітників — 4, підприємців — 4, студентів — 1. За категоріями авторів звернень: інвалідів І групи (3), дітей війни — 6, одиноких матерів — 2, багатодітних сімей — 6, постраждалих від аварії на ЧАЕС — 14.
Усього у зверненнях порушено 93 різноманітні питання. Найбільша кількість з них (22) стосувалась питань соціального захисту (виплати передбачених законодавством компенсацій та надання пільг (2), підвищення рівня пенсії (3), надання матеріальної допомоги (17) та 13 звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (власність на землю — 12, діяльність сільгосппідприємств — 1). З питань комунального господарства надійшло — 6 звернень. З питань праці, заробітної плати — 13, охорони здоров’я — 3, житлових — 7, діяльності органів місцевого самоврядування — 1 звернення.
Усі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 31 звернення (33%), надано роз’яснення по 62 зверненнях.
Аналіз показує, що актуальними залишаються питання соціального захисту, права на землю та комунального господарства.
Головний спеціаліст загального
відділу апарату райдержадміністрації |
І.М. Нога |
За 2010 рік безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 425 звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (402) на 23 звернення більше.
Зафіксовано 334 звернення на особистому прийомі в керівництва райдержадміністрації (у 2009 році — 255 звернень), що на 79 звернень більше.
Письмових звернень зареєстровано — 91, що на 56 звернень менше рівня минулого року (147).
Майже втричі зменшилась кількість звернень, що надійшли на розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня (ОДА — 6, Кабінету Міністрів України — 15, АПУ — 9, інших організацій — 2). Усього — 32. У 2009 році таких звернень було 93. Усі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.
Повторних звернень — 2. Колективних — 7. Звернулось 508 громадян, з яких: пенсіонерів — 189, безробітних — 76, працівників бюджетної сфери — 49, селян — 17, робітників — 23, підприємців — 10, студентів — 8. За категоріями авторів звернень: інвалідів ІІ групи — 30, інвалідів І групи — 14, дітей війни — 19, багатодітних сімей — 48, постраждалих від аварії на ЧАЕС — 106.
Усього у зверненнях порушено 425 різноманітних питань (у 2009 році —420). Найбільша кількість із них (116) стосувалася питань соціального захисту (виплати передбачених законодавством компенсацій та надання пільг (8), призначення та перерахунок рівня пенсії (14), надання матеріальної допомоги (82). З питань аграрної політики і земельних відносин надійшло 42 звернення (власність на землю — 21, діяльність сільгосппідприємств — 4 , соціальний розвиток села — 3, ветмедицини — 1). З питань комунального господарства надійшло 59 звернень, у 2009 році — 47. З питань праці, заробітної плати — 64, з них 54 — працевлаштування. З питань охорони здоров’я — 10, освіти — 23, житлових — 31, діяльності органів місцевого самоврядування — 2 звернення.
Усі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 155 звернень (у 2009 році — 115), що становить 37% від всіх звернень, надано роз’яснення по 269 зверненнях (у 2009 році — 305), що становить 64%.
Аналіз показує, що актуальними залишаються питання соціального захисту, права на землю та комунального господарства.
Головний спеціаліст загального
відділу апарату райдержадміністрації |
І.М. Нога |