04 червня 2013
За підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України та ініціативи компаній – членів Європейської Бізнес Асоціації: ТОВ «Данон Україна», ДП «Мілкіленд Україна», ПрАТ «Лакталіс Україна», ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна», у січні 2013 року, стартував всеукраїнський інформаційно – освітній проект «Три молочні продукти на день».
На сьогодні проект включає (12 молочних компаній, асоціації та місцеві органи виконавчої влади), та є успішним прикладом державно-приватного партнерства.
Проект «Три молочні продукти на день» спрямований на популяризацію споживання молочних продуктів в Україні та розвиток молочного ринку в цілому.
Даний проект розрахований на 5 років і метою його є збільшення обсягів виробництва молока та молочних продуктів, підвищення рівня їх споживання та сприяння покращенню здоров’я громадян України.
За період з початку року були реалізовані наступні ініціативи в рамках зазначеного проекту:
- з квітня стартувала інформаційна кампанія «Три молочні продукти на день» на білбордах у містах Києві, Львові, Донецьку, Харкові, Одесі та Дніпропетровську;
- розпочав свою роботу інформаційний інтернет – портал (www.3dd.com.ua), що містить детальну інформацію про проект, а також рекомендації з правильного харчування;
- протягом квітня на полицях торгівельних мереж м. Києва та інших міст України, на яких розміщена молочна продукція, з'явилася символіка проекту та заклики споживати молочні продукти наступного змісту: «Для здоров'я щодня – три продукти з молока»;
- з кінця березня стартував інтернет – конкурс «Наймолочніша родина країни», перерожці якого стануть обличчям рекламної кампанії проекту. Мета конкурсу знайти обличчя для рекламної кампанії та привернути українців дл необхідності вживати не менше 3 порцій молочних продуктів на день для покращення здоров'я.
Зважаючи на вищевикладене та високу актуальність данного проекту, як для молочної галузі, так і для населення України вцілому, просимо сприяти розповсюдженню інформації у Вашому районі про всеукраїнський інформаційно – освітній проект «Три молочні продукти на день» та про доцільність споживання молочних продуктів тричі на день. Зокрема, для поширення інформації залучити місцеву прессу та інтернет ресурси в районі.