back

Про підсумки літньої оздоровчої кампанії 2011 року в Корюківському районі. ФОТО

21 жовтня 2011

Цьогорічна оздоровча кампанія відзначена високими завданнями, які ставили перед нами керівництво держави та області. Пріоритетними завданнями оздоровчої кампанії 2011 року були: забезпечення оздоровчими та відпочинковими послугами не менше 53 % дітей; охоплення 100% оздоровлення дітей-сиріт, дітей, які позбавлені батьківського піклування, та 70 % дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей.

Під час підготовки та проведення літньої оздоровчої кампанії постійнодіючою міжвідмчою комісією з організації відпочинку та оздоровлення дітей та учнівської молоді проведено 8 засідань.

Питання організації оздоровлення та відпочинку дітей слухалося на засіданні Колегії райдержадміністрації в січні та травні. З метою організації ефективної співпраці, проведено 16 тематичних нарад за участю всіх суб’єктів оздоровчого процесу.

Протягом літньої оздоровчої кампанії 2011 року забезпечено оздоровчими та відпочинковими послугами 1836 дітей, що становить 60,2 % від загальної кількості дітей та на 65 дітей більше, ніж у минулому році (у 2010 році оздоровлено 1771 дитину, що становило 56,8 % від загальної кількості дітей). Середньообласний показник — 59,88 %.

Усього на оздоровчу кампанію в районі витрачено 1050,604 тис. грн. бюджетних, залучених коштів та коштів Фонду соціального страхування (у 2010 році — 874,553 тис.грн.). Середній показник вартості оздоровлення та відпочинку однієї дитини становить 572,2 грн. (493,8 грн. у 2010 році ). Середньообласний — 636,9 грн.

Забезпечено відпочинковими послугами у таборах з денним перебуванням 990 дітей, що становить 32,5 % від загальної кількості дітей.

Оздоровчими послугами забезпечено 846 дітей, що становить 28 % від загальної кількості дітей шкільного віку (у 2010 році — 682 дітей, що становило 21,8 %). Середньообласний показник — 22,16 %.

Забезпечено оздоровчими послугами всіх 73 дітей-сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування. (2 — відпочинкові та 71 — оздоровчих).

З 473 дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей забезпечено послугами 377 дітей, що становить 80 % від загальної кількості дітей цієї категорії. З них 173 – оздоровились.

З 57 дітей-інвалідів забазпечено послугами 35 (61,4 %). Серед них 10 відпочили та 25 оздоровлені.

З 1724 дітей, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, відпочили та оздоровились 834 дітей (48, 4 %). Оздоровлено 557 дітей.

З 750 дітей працівників АПК забезпечено послугами 604 дітей (80,5 %). Оздоровлено 269 дітей.

З 1127 дітей, які перебувають на диспансерному обліку в ЦРЛ забезпечено послугами 1101 дитину (97,7 %). Оздоровлено 684 дітей.

990 дітей відпочили в районних таборах з денним перебуванням закладів освіти.

Протягом літньої оздоровчої кампанії різними суб’єтами оздоровчого процесу оздоровлено 625 дітей:

- 126 дітей у ДЗОВ «Сузір’я»;

- 104 дітей за путівками головного управління праці та соціального захисту населення ОДА;

- 167 дітей за путівками МОЗ та УОЗ;

- 28 дітей за путівками управління у справах сім’ї та молоді ОДА;

- 180 дітей в РСПЗОВ «Зелений гай» (с. Наумівка).

Вищезазначений заклад оздоровлення та відпочинку працював у дві зміни по 90 дітей, що становить його стовідсоткову потужність. Вартість путівки тут становила 1365,11 грн.;

- 20 дітей оздоровилися за сприяння Дитячого Фонду України в Італії та Іспанії.

Окремого аналізу заслуговує діяльність загальноосвітніх закладів щодо організації оздоровлення та відпочинку своїх учнів. Є прикладом для наслідування робота колективів Корюківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, де забезпечено послугами 50,3% дітей (34,6% — оздоровчими), Корюківської ЗОШ І ст. №2, де забезпечено послугами 82,6 % дітей (45,9 % — оздоровчими); Охрамієвицької ЗОШ І-ІІІ ст., де забезпечено послугами 87,9% дітей (46,6% — оздоровчими). Необхідно змінювати вичікувальну оздоровчу стратегію на активну керівникам Рибинської ЗОШ І-ІІІ ступенів, де забезпечено послугами лише 26,5% дітей; Савинківської ЗОШ І-ІІІ ступенів — 35,1% дітей; Сядринської ЗОШ І-ІІІ ступенів — 38,5 % дітей.

З метою покращення матеріально-побутових умов у районному сезонному позаміському закладі оздоровлення та відпочинку «Зелений гай» було виділено з районного бюджету додатково 77, 9 тис. грн., які були використані на придбання нових ліжок, приліжкових тумбочок, дзеркал, постільної білизни та ігрового інвентаря. Це дало змогу значно покращити умови перебування в цьому закладі та стало вагомим аргументом присвоєння йому ІІ категорії під час проходження планової атестації управлінням у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації.

З метою забезпечення високої якості оздоровчих та відпочинкових послуг та оперативного усунення недоліків в організації оздоровчого процесу, членами міжвідомчої комісії спільно з контролюючими органами проведено 35 комплексних перевірок, під час яких неодноразово обстежені 16 таборів з денним перебуванням та позаміський заклад оздоровлення та відпочинку «Зелений гай».

Найжорсткіші порушення санітарно-гігієнічного режиму, технології приготування їжі та зниження колоражу були допущені у пришкільних таборах з денним перебуванням дітей при Наумівській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Охрамієвицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів, Білошицькослобідській ЗОШ І-ІІ ступенів, Перелюбській ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Ще одним базовим акцентом оздоровчої кампанії цього року була організація змістовного та активного дозвілля вихованців районних закладів оздоровлення та відпочинку. У них були проведені різноманітні змагання, конкурси, вікторини, інші культурні та спортивно-оздоровчі заходи, у тому числі й акція «Олімпійське літо», тернінги і лекції на тему формування здорового способу життя.

З метою стимулювання діяльності педколективів, проведено районний конкурс на кращу організацію роботи в районних закладах оздоровлення та відпочинку, за підсумками якого оголошені подяки голови районної ради та голови райдержадміністрації 5 кращим колективам та 5 працівникам закладів.

Значний внесок в оздоровлення дітей підприємств та галузевих профспілкових комітетів. Із загальної кількості дітей, які отримали послуги за межами району, підприємствами району оздоровлено 221 дитину, що на 18 дітей більше, ніж у минулому році.

ПАТ «Слов’янські шпалери - КФТП» оздоровило 141 дитину, серед яких 4 дітей-сиріт, опікуни яких не працюють на підприємстві (130 дітей у 2010 році).

ДП «Корюківське лісове господарство» оздоровило 26 дітей, серед яких 2 дітей-сиріт, опікун яких працює на підприємстві (20 дітей у 2010 році).

Корюківська РЕМ оздоровила 12 дітей своїх працівників (10 дітей у 2010 році).

Корюківський ЦПЗ №4 оздоровив 9 дітей своїх працівників (11 дітей у 2010 році).

Профспілковий комітет працівників освіти оздоровив 6 дітей своїх працівників (5 дітей у 2010 році).

Корюківське управління по газопостачанню оздоровило 3 дітей своїх працівників (1 дитину у 2010 році).

Профспілковий комітет працівників державних установ оздоровив 2 дітей своїх працівників (3 дітей у 2010 році).

ДП «Холминське лісове господарство» оздоровило 16 дітей своїх працівників (20 дітей у 2010 році).

ПСП «Злагода», районний центр зайнятості, племінне господарство «Бреч», ПП «Лаверна-трейдінг» та профспілковий комітет працівників охорони здоров’я оздоровили по 1 дитині своїх працівників, що разом становить 5 дітей.

Значну благодійну допомогу в організації оздоровлення надали БФ «Слов’янський», ПСП «Злагода», ПП Гаврюш М.Є., Корюківська райсповживспілка, приватні підприємці Нековаль В.М., Алексієнко О.В., Коломієць С.В., Коломієць О.Р.

Головними проблемними питаннями цьогорічної оздоровчої кампанії були:

- низька активність батьків та осіб, що їх заміняють, у забезпеченні дітей оздоровчими та відпочинковими послугами;

- низький рівень відповідальності керівників деяких навчальних закладів за забезпечення учнів шкіл оздоровчими та відпочинковими послугами;

- мала кількість путівок для дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;

- низька вартість харчування дітей у міських пришкільних таборах з денним перебуванням;

- недостатній рівень кваліфікації деяких закладів оздоровлення та відпочинку району, не завжди мотивований кадровий склад цих закладів, що призвело до ряду порушень під час організації оздоровчої та відпочинкової діяльності;

- недотримання умов співпраці ДЗОВ «Сузір’я», що призвело до неповного використання коштів Фонду соціального страхування.


За інформацією
відділу у справах сім’ї, молоді
та спорту райдержадміністрації
вапр
ууц
цуе
еку
паврва