back

Анкета споживача послуг

14 жовтня 2008


ЗАТВЕРДЖЕНО
Протоколом № 2 від 26.06.08
засідання Організаційного комітету
з проведення Всеукраїнського конкурсу
«Приязна адміністрація»



А Н К Е Т А


споживача послуг, що надає орган виконавчої влади(для Всеукраїнського конкурсу „Приязна адміністрація”)

Шановний споживач!


Вашій увазі пропонується відповісти на питання анкети. Мета анкетування – визначити якість надання послуг органами виконавчої влади та рівень задоволеності споживачів цими послугами.

І. Загальні відомості

1. Ваше прізвище, ім’я, по батькові (у разі заповнення анкети від організації – назва організації)________________________________________________________________________________

2. Ваша адреса, телефон __________________________________________________________________________________

3. Соціальний статус (потрібне підкреслити) службовець, робітник, працюючий непрацюючий, пенсіонер, студент, інші

4. Назва органу виконавчої влади, що є учасником Конкурсу, до якого Ви звертались _________________________________________________________________________________

5*. Адреса органу ______________________________________________________________________________

6*. Керівник органу _____________________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)

* Заповнення зазначених пунктів анкети не є обов’язковим


............................................................................................................................... (підпис споживача)

(у разі заповнення анкети від організації – підпис керівника організації)


ІІ. Доступність інформації в органі виконавчої влади

1. Наскільки доступною є інформація щодо умов (порядку) надання послуг, яку бажають отримати відвідувачі від органу?
□ повністю доступна
□ доступна
□ майже недоступна
□ недоступна
□ важко визначитися

2. Чи встановлений інформаційний стенд?
□ так
□ ні

3. Чи є корисною інформація на веб-сайті органу виконавчої влади?
□ так
□ ні
□ не користуюсь веб-сайтом
□ веб-сайт в органі відсутній

4. Чи є актуальною інформація на веб-сайті органу виконавчої влади?
□ так
□ ні
□ не користуюсь веб-сайтом

5. Чи надаються послуги через веб-сайт органу виконавчої влади?
□ так
□ ні
Якщо так, то якими Ви скористались _____________________________ ______________________________________________________________

6. Чи надаються послуги через веб-сайт органу виконавчої влади в on-line режимі?
□ так
□ ні
Якщо так, то якими Ви скористались _____________________________ __________________________________________________________________

7. Чи задоволені наданням інформації секретарями (черговими працівниками) органу?
□ так
□ ні

8. Чи задоволені культурою спілкування посадовців органу з відвідувачами?
□ так
□ ні

9. Чи прикріплені на дверях кабінетів таблички із зазначенням прізвищ, імен, по батькові та посад працівників які надають послуги?
□ так
□ ні

10. Чи встановлений на кожному поверсі стенд із схемою розташування кабінетів з їх номерами?
□ так
□ ні

11. Чи запроваджені додаткові заходи щодо покращення інформування відвідувачів (крім зазначених вище)? Які саме? ______________________________________________________________ ______________________________________________________________

12. З якого джерела Ви отримуєте інформацію про діяльність органу влади до якого звернулись або послуг, які він надає (потрібне підкреслити) Засоби масової інформації: радіо, телебачення, газети, журнали, інтернет, з особистого спілкування інше ______________________________________________________________


ІІІ. Умови перебування в органі виконавчої влади

1. Чи встановлений у приміщенні органу для відвідувачів внутрішній телефон (телефон, під’єднаний до загальної мережі)?
□ так
□ ні

2. Чи облаштовані стільцями (лавами) місця для очікування?
□ так
□ ні

3. Чи створені умови для запису відвідувачами інформації, наведеної на стендах та оформлення необхідних паперів (наявність столу, стільців, канцелярського приладдя)?
□ так
□ ні

4. Чи облаштовано відокремлене місце для паління?
□ так
□ ні

5. Чи працює кафе (буфет, їдальня), доступне для відвідувачів?
□ так
□ ні

6. Чи є санітарно-технічний вузол, доступний для відвідувачів?
□ так
□ ні

7. Чи розміщена у коридорі інформація про санітарно-технічний вузол?
□ так
□ ні

8. Чи носять бейджі працівники, що безпосередньо спілкуються з відвідувачами?
□ так
□ ні

9. Чи створені умови для доступу та пересування інвалідів?
□ так
□ ні


ІV. Процедури обслуговування відвідувачів

1. Які можливості для відвідувачів щодо ознайомлення в органі з процедурами надання послуг?
□ добрі
□ посередні
□ погані
□ важко сказати

2 Чи є загальноприйнятим для працівників органу спілкування по телефону з відвідувачами, окрім надання їм відповіді у письмовій формі?
□ так
□ ні
□ іноді, у виняткових випадках

3. Чи змінювалася протягом останніх 12 місяців процедура обслуговування відвідувачів та процедура надання послуг з метою підвищення їх ефективності?
□ так
□ ні

4. Чи є загальноприйнятим серед працівників органу у телефонній розмові представлятися із зазначенням власного ім’я, посади та назви підрозділу?
□ так
□ ні

5. Скільки разів зверталися до органу протягом останніх 12 місяців із зауваженнями, скаргами, пропозиціями, клопотаннями? ______________________________________________________________ вказати з яких питань

6. Яка форма звернення?
□ усна
□ письмова

7. Чи задоволені отриманими відповідями?
□ так
□ ні
□ частково

8. Чи зверталися із скаргами до судових інстанцій стосовно роботи органу, скільки разів?
□ так
□ ні

9. Яка діяльність органу з обслуговування відвідувачів потребує покращення або перегляду? Будь ласка, уточніть ______________________________________________________________________


Заповнену анкету надсилайте на адресу: 01601, м. Київ, вул. Прорізна, 15. Головне управління державної служби України або заповнюйте анкету в електронному вигляді та надсилайте на електронну адресу: priyаzna-adm @guds.gov.ua.

вапр
ууц
цуе
еку
паврва