ЗАТВЕРДЖЕНО
Протоколом № 2 від 26.06.08
засідання Організаційного комітету
з проведення Всеукраїнського конкурсу
«Приязна адміністрація»
А Н К Е Т А
споживача послуг, що надає орган виконавчої влади(для Всеукраїнського конкурсу „Приязна адміністрація”)
Шановний споживач!
Вашій увазі пропонується відповісти на питання анкети. Мета анкетування – визначити якість надання послуг органами виконавчої влади та рівень задоволеності споживачів цими послугами.
І. Загальні відомості
1. Ваше прізвище, ім’я, по батькові (у разі заповнення анкети від організації – назва організації)________________________________________________________________________________
2. Ваша адреса, телефон __________________________________________________________________________________
3. Соціальний статус (потрібне підкреслити) службовець, робітник, працюючий непрацюючий, пенсіонер, студент, інші
4. Назва органу виконавчої влади, що є учасником Конкурсу, до якого Ви звертались _________________________________________________________________________________
5*. Адреса органу ______________________________________________________________________________
6*. Керівник органу _____________________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
* Заповнення зазначених пунктів анкети не є обов’язковим
............................................................................................................................... (підпис споживача)
(у разі заповнення анкети від організації – підпис керівника організації)
ІІ. Доступність інформації в органі виконавчої влади
1. Наскільки доступною є інформація щодо умов (порядку) надання послуг, яку бажають отримати відвідувачі від органу?
□ повністю доступна
□ доступна
□ майже недоступна
□ недоступна
□ важко визначитися
2. Чи встановлений інформаційний стенд?
□ так
□ ні
3. Чи є корисною інформація на веб-сайті органу виконавчої влади?
□ так
□ ні
□ не користуюсь веб-сайтом
□ веб-сайт в органі відсутній
4. Чи є актуальною інформація на веб-сайті органу виконавчої влади?
□ так
□ ні
□ не користуюсь веб-сайтом
5. Чи надаються послуги через веб-сайт органу виконавчої влади?
□ так
□ ні
Якщо так, то якими Ви скористались _____________________________ ______________________________________________________________
6. Чи надаються послуги через веб-сайт органу виконавчої влади в on-line режимі?
□ так
□ ні
Якщо так, то якими Ви скористались _____________________________ __________________________________________________________________
7. Чи задоволені наданням інформації секретарями (черговими працівниками) органу?
□ так
□ ні
8. Чи задоволені культурою спілкування посадовців органу з відвідувачами?
□ так
□ ні
9. Чи прикріплені на дверях кабінетів таблички із зазначенням прізвищ, імен, по батькові та посад працівників які надають послуги?
□ так
□ ні
10. Чи встановлений на кожному поверсі стенд із схемою розташування кабінетів з їх номерами?
□ так
□ ні
11. Чи запроваджені додаткові заходи щодо покращення інформування відвідувачів (крім зазначених вище)? Які саме? ______________________________________________________________ ______________________________________________________________
12. З якого джерела Ви отримуєте інформацію про діяльність органу влади до якого звернулись або послуг, які він надає (потрібне підкреслити) Засоби масової інформації: радіо, телебачення, газети, журнали, інтернет, з особистого спілкування інше ______________________________________________________________
ІІІ. Умови перебування в органі виконавчої влади
1. Чи встановлений у приміщенні органу для відвідувачів внутрішній телефон (телефон, під’єднаний до загальної мережі)?
□ так
□ ні
2. Чи облаштовані стільцями (лавами) місця для очікування?
□ так
□ ні
3. Чи створені умови для запису відвідувачами інформації, наведеної на стендах та оформлення необхідних паперів (наявність столу, стільців, канцелярського приладдя)?
□ так
□ ні
4. Чи облаштовано відокремлене місце для паління?
□ так
□ ні
5. Чи працює кафе (буфет, їдальня), доступне для відвідувачів?
□ так
□ ні
6. Чи є санітарно-технічний вузол, доступний для відвідувачів?
□ так
□ ні
7. Чи розміщена у коридорі інформація про санітарно-технічний вузол?
□ так
□ ні
8. Чи носять бейджі працівники, що безпосередньо спілкуються з відвідувачами?
□ так
□ ні
9. Чи створені умови для доступу та пересування інвалідів?
□ так
□ ні
ІV. Процедури обслуговування відвідувачів
1. Які можливості для відвідувачів щодо ознайомлення в органі з процедурами надання послуг?
□ добрі
□ посередні
□ погані
□ важко сказати
2 Чи є загальноприйнятим для працівників органу спілкування по телефону з відвідувачами, окрім надання їм відповіді у письмовій формі?
□ так
□ ні
□ іноді, у виняткових випадках
3. Чи змінювалася протягом останніх 12 місяців процедура обслуговування відвідувачів та процедура надання послуг з метою підвищення їх ефективності?
□ так
□ ні
4. Чи є загальноприйнятим серед працівників органу у телефонній розмові представлятися із зазначенням власного ім’я, посади та назви підрозділу?
□ так
□ ні
5. Скільки разів зверталися до органу протягом останніх 12 місяців із зауваженнями, скаргами, пропозиціями, клопотаннями? ______________________________________________________________ вказати з яких питань
6. Яка форма звернення?
□ усна
□ письмова
7. Чи задоволені отриманими відповідями?
□ так
□ ні
□ частково
8. Чи зверталися із скаргами до судових інстанцій стосовно роботи органу, скільки разів?
□ так
□ ні
9. Яка діяльність органу з обслуговування відвідувачів потребує покращення або перегляду? Будь ласка, уточніть ______________________________________________________________________
Заповнену анкету надсилайте на адресу: 01601, м. Київ, вул. Прорізна, 15. Головне управління державної служби України або заповнюйте анкету в електронному вигляді та надсилайте на електронну адресу: priyаzna-adm @guds.gov.ua.