07 лютого 2024
Лише в разі повідомлення ПФУ може гарантувати безперервність пенсійних виплат.
Для пенсіонерів існують такі види обставин, про які у 10-денний термін слід обов’язково повідомити орган Пенсійного фонду України.
Це:
Надання таких даних передбачено Законом України від 09.07.2003 № 1058-IV “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.
ВАЖЛИВО
Інформація щодо змін необхідна для коректного заповнення документів та корегування (при необхідності) розміру пенсійної виплати.
Як поінформувати Пенсійний фонд України про зміни?
Про відповідні зміни можна поінформувати Фонд, звернувшись до найближчого сервісного центру ПФУ за місцем проживання.
Заяву можна подати також через особистий електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для цього потрібно авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису). У лівому боковому меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення». У вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву та відправити до ПФУ.
Інструкція для користувачів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області