back

Оцінювання фізичної підготовленості населення

22 жовтня 2018

         

           19 жовтня 2018 року на стадіоні «Паперовик» АТ «Слов'янські шпалери_КФТП», відбулося щорічне оцінювання рівня фізичної підготовленості населення Корюківського району згідно нормативів, затверджених наказом Міністерства молоді та спорту України від 15.12.2016 № 4665 «Про затвердження тестів і нормативів для проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України». Участь у заході взяли працівники райдержадміністрації, відділу освіти, культури і туризму РДА та працівники Корюківської центральної районної лікарні.         

           Відбувалося воно у вигляді тестування на швидкість, гнучкість, витривалість та вправність. Комплекс тестів та нормативів були передбачені для кожної вікової групи. Серед контрольних видів вправ - підтягування, качання пресу, стрибки у довжину, присідання, піднімання гирі. Тренери фіксували результати.

           Випробувати можливості свого організму та весело і корисно провести час мали змогу більше 30 людей.

           Взяли участь у заході разом зі своїми колегами особисто голова райдержадміністрації Олексій Мірошниченко, перший заступник голови райдержадміністрації Анжела Ющенко та заступник голови Володимир Полубень.

           Допомогли провести професійне суддівство головний спеціаліст відділу освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради Олександр Стельмах та вчителі фізичної культури шкіл району.

           Нагадаємо, з минулого року Урядом започатковано проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України. Обов'язковим воно є для учнівської та студентської молоді, особового складу Збройних Сил, правоохоронних органів, рятувальних та інших спеціальних служб. Для інших категорій громадян, тестування проводиться на добровільних засадах.
Це дає можливість оцінити власну фізичну підготовленість та спланувати майбутню роботу щодо самовдосконалення, аби через рік показати кращі результати.




 

За повідомленням

служби у справах дітей

райдержадміністрації

 

вапр
ууц
цуе
еку
паврва