back

01 вересня 2017

До уваги громадян!


Корюківський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області повідомляє, що з метою забезпечення належної реалізації пілотних проектів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану (веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”, Он-лайн будинок юстиції), запроваджених Міністерством юстиції України, з 31 серпня 2017 року припинено функціонування послуги попереднього запису (через мережу Інтернет в режимі он-лайн) на прийом до відділів державної реєстрації актів цивільного стану.

З метою створення найсприятливіших умов для отримання адміністративних послуг, економії Вашого вільного часу є доступними для всіх користувачів мережі Інтернет електронні сервіси Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, а саме веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”, Он-лайн будинок юстиції.

Через мережу Інтернет є можливість подати заяви у сфері державної реєстрації актів цивільного стану до Бахмацького, Ічнянського, Козелецького, Менського, Сновського районних, Ніжинського, Новгород-Сіверського Прилуцького міськрайонних та Чернігівського міського відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області. Для цього необхідно зайти на офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України або Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області та скористатися підрубрикою “Державна реєстрація актів цивільного стану” в рубриці “Електронні сервіси онлайн”. З використанням даного веб-порталу, можна подати до вищевказаних відділів заяви про державну реєстрацію шлюбу; розірвання шлюбу на підставі рішення суду; про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей; про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України; про зміну імені; про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану; про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян; про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання. Ці заяви повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Також до заяв додаються скан-копії документів, необхідних для вирішення відповідних питань по суті; є можливість здійснити запис на відвідування відділів із зазначенням зручних дати і часу, оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану, отримати консультації працівників щодо надісланих через веб-портал заяв або звернень.

Крім того, подати заяву про отримання повторно свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану можливо скориставшись електронним сервісом “Он-лайн будинок юстиції”.

вапр
ууц
цуе
еку
паврва