05 грудня 2016
Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.
Відтак, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:
• отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
• здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
• отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
• подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме:
• виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів),
• виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);
• подавати скарги до органів Пенсійного фонду;
• подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;
• подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);
• записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.
Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом!
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).
З початку року в Корюківському об'єднаному управлінні ПФУ зареєстровано 60 користувачів веб-порталу.