12 серпня 2022
"Укрзалізниця" у партнерстві з Mastercard запустила власний мобільний застосунок, через який можна буде купувати квитки та отримувати інформацію про маршрути.
У новому застосунку користувачі зможуть:
Тестування нового застосунку було проведене в липні, і відсьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
Тестування нового застосунку провели в липні, і з 11 серпня він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
"Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною — будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні. Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат", — розповіли у пресслужбі перевізника.
Наступним етапом диджиталізації "Укрзалізниці" стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу та інше.