back

28 квітня 2017

Відбулось друге засідання Громадської ради при райдержадміністрації


Відповідно до визначеної Громадською радою дати, 27 квітня в райдержадміністрації відбулось чергове її засідання.

Участь у ньому взяв голова райдержадміністрації Олексій Мірошниченко, заступник міського голови Олександр Савченко та запрошені представники районних служб для висвітлення піднятих питань.

Після обговорення проекту річного плану роботи ради та внесення до нього корективів, план роботи було затверджено.

На попередньому засіданні радою було прийнято рішення про розгляд найближчим часом питань благоустрою міста та соціального захисту ветеранів війни.

У питанні благоустрою громадськість турбується з приводу будівництва тротуарів по місту, встановлення контейнерів для роздільного збирання сміття і побутових відходів, контролю за дотриманням населенням у належному стані прибудинкових територій, обмеження руху вантажних автомобілів по місту та контроль за дотриманням безпеки дорожнього руху, можливості будівництва в місті палацу урочистих подій.

З першого питання коментарі надали заступник міського голови Олександр Савченко та начальник Корюківської ЖЕК Микола Полях.

Зокрема, було зазначено, що питання будівництва та ремонту тротуарів знаходиться на розгляді, в цьому році заплановано реконструкцію по вул. Вокзальній (від приміщення прокуратури до автостанції) та до КФТП. Ремонт тротуарів по вул.Шевченка – у перспективі, оскільки спочатку там буде зроблено водогін. У планах на наступний рік – приведення до ладу тротуарів по вул.Індустріальна.

З приводу впровадження роздільного збору сміття було зауважено, що в цьому році закуповуються і будуть встановлюватись контейнери саме для роздільного збору сміття: пластику та скла. Такі контейнери, й ті, що вже встановлені по місту, за словами Миколи Поляха, будуть огороджуватись. На розгляді також знаходиться питання можливості будівництва заводу з переробки сміття.

Микола Полях також подякував присутнім за долучення до заходів з благоустрою міста. Він також зазначив, що в місті постійно працює інспектор, який слідкує за дотриманням громадянами порядку на своїх прибудинкових територіях. Наразі вже складено 3 адмінпротоколи, що тягне за собою адмінштраф у розмірі – мінімум 340 грн. Такі міри вживаються після 7 (в окремих випадках до 15) днів після попередження інспектором про необхідність прибирання з території піску, дров, інших матеріалів.

Членами ради було звернуто увагу на організацію вивозу підприємствами, установами, окремими громадянами сміття на сміттєзвалище. Микола Феодосійович зауважив, що несанкціонований вивіз сміття заборонений, і може коштувати порушникам – 1700 грн. А питання накриття сміття підприємствами, установами під час переміщення по місту пообіцяли врегулювати.

Питання будівництва в місті палацу урочистих подій, за словами Олександра Савченка, поки не розглядається. Вивчивши ситуацію з кількістю укладених шлюбів та вподобанням молоді щодо місця заключення шлюбів, палац у місті поки вирішено не будувати.

Особливої актуальності напередодні травневих свят, набуває питання соціального захисту ветеранів війни та учасників бойових дій. Світлана Самсон розповіла про законодавче регулювання системи пільг та компенсацій вказаній категорії населення. Навела деякі статистичні дані: всього в районі проживає 1238 осіб, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

З них 391 учасник бойових дій (у т.ч. 281 – учасник АТО); 84 інваліди війни (у т.ч. 6 учасників АТО); 544 учасники війни та 219 – члени сімей (у т.ч.15 – члени сімей загиблих учасників АТО). Начальник управління соціального захисту населення зауважила, що зазначені громадяни користуються відповідними знижками і пільгами.

Заслухану інформацію Громадська рада прийняла до уваги, прийняла рішення щодо орієнтовної дати наступного засідання та питань, що розглядатимуться на ньому.

Голова райдержадміністрації наголосив на тому, що підняті громадськістю питання є досить важливими, тому потребують спільного обговорення і вирішення.



Сектор інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю
апарату райдержадміністрації

вапр
ууц
цуе
еку
паврва