back

24 квітня 2017

«Чернігівгаз» організував спецвишкіл для бригад служби «104»

20 квітня 2017 року на навчально-тренувальному полігоні ПАТ «Чернігівгаз» провело змагання з ліквідації надзвичайної ситуації. В ході змагань бригади аварійної служби газу відпрацювали взаємодіюпід час локалізації пожежі на газифікованому об`єкті та надання першої медичної допомоги постраждалій особі.

За легендою навчань, на газифікованому об`єкті трапилась пожежа. Випадковий перехожий зазнав поранень – переламав гомілку.За лічені хвилини на місце події прибула аварійна бригада. Газовики ліквідували пожежу та надали долікарську допомогу постраждалому – провели огляд, знеболили місце переламу, наклали шину та транспортували до машини швидкої допомоги.

В газовій компанії періодична перевірка знань та оперативності роботи спеціалістів, в тому числі їх медична підготовка, проводиться раз на рік. Однак, володіти лише теоретичними знаннями – недостатньо. Саме тому «Чернігівгаз» проводить практичні тренування під час яких фахівці можуть відпрацювати свої навики та застосувати знання на практиці.

«Фахівці аварійної служби повинні бути готовими до різних ситуацій. І саме такі змагання дають змогу показати свої вміння на практиці. Коли трапляється надзвичайна ситуація пов`язана з газом, то аварійна служба «104» опиняється на місці події однією з перших, і дії фахівців мають бути безпомилковими. При цьому, фахівцям потрібно оперативно перекрити газопостачання, щоб не допустити вибуху й руйнувань, та разом з тим, врятувати постраждалих – у разі потреби евакуювати, надати першу допомогу», - розповідає начальник аварійно-диспетчерської служби «Чернігівгазу» Євген Денисенко.

Захід був приурочений відзначенню всесвітнього Дня охорони праці. З огляду на те, що технічному персоналу «Чернігівгазу» доводиться постійно працювати в умовах підвищеної небезпеки, компанія приділяє значну увагу популяризації даної теми.

«За нинішніх умов, коли Україна заявила про свій намір приєднатися до Європейського Союзу, кожен роботодавець зобов`язаний тримати курс на впровадження європейських систем та методик управління охороною праці.Тому «Чернігівгаз» робить все можливе, аби створити належні умови праці співробітникам. Адже якими б вагомими не були виробничі результати, вони не можуть компенсувати людині втраченого здоров'я, а тим більш життя», - підкреслила голова правління «Чернігівгазу» Алла Ярова.

Окрім контролю за дотриманням правил безпеки на робочому місці, підприємство фінансує низку програм, спрямованих на попередження виробничого травматизму та покращення умов праці газовиків. Так, в 2016 році на їх реалізацію було витрачено понад 1,5 млн грн. Найбільші статті витрат –це придбання спецодягу, спецвзуття і засобів індивідуального захисту - майже 1 млн грн.,проведення медичних оглядів – 66,5 тис грн., а такожцільові навчання з охорони праці – 36 тис. грн.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 10,8 тисяч км газопроводів. Нашими споживачами є майже 350 тисяч сімей, більше 3 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів. Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону.Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

Впродовж минулого року «Чернігівгаз» інвестував в газові мережі 13,3 млн гривень. На обслуговування було прийнято 20,5 км новозбудованих газогонів та газопроводів-вводів, газифіковано понад 1,5 тис помешкань, безкоштовно обладнано лічильниками газу понад 7,2 тис квартир і 356 багатоповерхівок. Планово-технічним обслуговуванням газових приладів охоплено 15 тис домогосподарств, виконано 17 тис заявок щодо витоків газу, видано 682 технічні умови на газифікацію. В трьох найбільших містах області – Чернігові, Прилуках та Ніжині відкрито сучасні Центри обслуговування клієнтів.

вапр
ууц
цуе
еку
паврва