back

26 вересня 2016

«Чернігівгаз» нагородив подарунком 30-тисячного користувача Особистого кабінету


В Чернігівський області вже 30 тис споживачів газу користуються сервісом Особистий кабінет від ПАТ «Чернігівгаз».

Цінний приз, солодкий подарунок від газовиків отримав мешканець с. Загребелля, що на Сосничинні, який став 30-ти тисячним користувачем сервісу Особистий кабінет. Подібні акції серед клієнтів «Чернігівгаз» буде проводити і надалі.

На даний час можливостями Особистого кабінету на сайті104.uaкористується понад 30 тис. мешканців Чернігівської області. Більшість з них – майже 27 тис. - мають лічильники газу. Клієнти відзначають зручність і доступність сервісу.«Мені кабінет зареєструвала донька», - розповів пан Лавріненко. – Так як вона є більш просунутим користувачем інтернету, я довірив їй цю процедуру. На майбутнє буду вчитися самостійно користуватися кабінетом. Саме дистанційна передача показань лічильника стала для мене у пригоді».

Користування Особистим кабінетом для споживачів природного газу є безкоштовним і доволі простим. Для того, щоб зареєструвати кабінет, достатньо знати номер особового рахунку та останню суму платежу за газ. Реєстрація та ідентифікація клієнтів функціонує за міжнародними стандартами безпеки, що виключає доступ сторонніх осіб до персональних даних споживача.

За допомогою низки корисних функцій можна не лише контролювати платежі, а й завантажити рахунок та заяви-приєднання до договорів розподілу або постачання газу, передати показання, провести оплату, побачити нарахування по субсидії та перевірити зареєстровані газові прилади. Окрім цього кабінет дає можливість дистанційно вирішити спірні питання стосовно газопостачання. Загалом за 10 місяців роботи онлайн-сервісу фахівці опрацювали понад 8,7 тис звернень.

«Ми пропонуємо кожному споживачу газу Чернігівської області, який має доступ до Інтернету, зареєструвати кабінет і вирішувати питання пов`язані з газом не виходячи з дому. Адже це полегшує зворотній зв'язок і значно економить час. Щодня через кабінети до нас надходить близько 20 запитів. Зазвичай людина отримує відповідь вже наступного дня. Ми дуже вдячні споживачам за те, що довіряють нашому онлайн-сервісу і сподіваємося що їхня кількість буде зростати, а вручення подарунків стане традиційним», - повідомив начальник управління клієнтського сервісу «Чернігівгазу» Дмитро Лахтіонов.

Нагадаємо, з листопада 2015 року на сайті 104.ua (сайт для споживачів природного газу в Україні) працює інтернет-сервісОсобистий кабінет. На сьогоднішній день це один із найзручніших та найшвидших способів передачі показань лічильника та оплати за газ.



Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 10,8 тисяч км газопроводів

Нашими споживачами є 349,5 тисяч сімей, більше 3 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За додатковою інформацією звертатися до фахівця із зв`язків з громадськістю та пресою Наталії Свириденко

Тел./факс: +380 462 65 20 07

Моб.: +380 67 244 96 46

E-mail: [email protected]

http://cn.104.ua/





вапр
ууц
цуе
еку
паврва